Rabu, 7 November 2012

Anakku Aleesya..Ibu dan Ayah Sayang Kamo Forever

asik citer psl Aryan jer...kali ni aku nak citer psl along dia plak, Aleesya...dah 4tahun lebey dah umo Aleesya skrg...kejap je masa berlalu...bile korek2 balik gambo Aleesya masa kecik, rasa sayu plak hati nih...ye ar...ibu mana yg tak sedih kan bile tgk anaknya cepat membesar...tup2 tak lama lagi aku dah nak bermenantu plak...ewahhhhh!!!

Aleesya memang anak yg cukup senang dijaga....alhamdulillah syukur :)

dari kecik memang dia sgt behave...nak kata lasak...memang ler lasak...nama pun budak kan...tp boleh la mendengar kata kalau aku dan en somi melarang...sapa yg penah jumpa Aleesya...taulah sikap dia camne...tak nak la puji2 lebey...kang org muntah ijo plak :P

ibu dan ayah sayang sangat dengan Aleesya...walaupun Aleesya dah jadi along, Aleesya tetap di hati ibu ayah...walaupun ibu dan ayah penah memarahi Aleesya, tapi tidak sedikit pun mengubah kasih sayang ibu ayah terhadap Aleesya...Aleesya dan Aryan lah permata hati ibu dan ayah (sambil taip sambil berjujuran air mata..emo plak taip entry nih)

 ibu sayang Aleesya forever and ever...mmmuaaahhh!!!





 Aleesya dan Aryan permata hati ibu dan ayah....beruntung kami dapat anak secomel kamoo sayang

 





 semoga kamoo membesar menjadi anak yg soleh, beriman, bijaksana, dan bahagia dunia dan juga di akhirat







maafkan ibu dan ayah kalau pernah menyakiti dan memarahi kamooo, kerana sesungguhnya ibu dan ayah hanya ingin mengajar kamoo menjadi manusia yg berguna...ketahuilah bahawa kasih ibu dan ayah pada kamoo tak pernah berubah (T_T)






video Aleesya ketika berumur 8 bulan...suka sangat tengok citer Mickey Mouse and The Clubhouse

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Kadang takut anak sulung kecik hati bila terlebihkan layan adik-adiknya..Orang kata anak sulung sensitif..betul ke?

nome berkata...

Memang betul beb, sbb tu aku wat entry khas ni...sbb anak aku yg sulung kuat merajuk. Dia igt aku dan en somi tak syg dia dan sygkan adik je....rasa bersalah sgt :'(

ish susah jugak tau nak jaga ati anak sulung...lagi2 dah ada baby skrg ni...hope aku dpt bahagi kasih sayang sama rata pada derang berdua ni