Isnin, 26 November 2012

Crepe Doyan atau Bantal Doyan Yang Super Sedap

bukan main meletop2 crepe doyan di merata fb dan blog...kagom aku! femes bukan main, lagi2 di musim doyan nih...terkulat2 tekak aku nak merasa...hat kat ikano tu dah biasa merasa...kali ni aku nak merasa homemade punya...maka merajinlah aku gobek2 crepe kat fb...tetiba mata terpana kepada kwn aku yg sedang giat promote crepe doyan beliau di Fb

Sebagai kawan yang sejati lagi tulen, wajiblah aku support bisness kawan2...aku order crepe doyan dari best fren aku kat uitm dulu, Puan Ku Suhasliza...aku sebat 2 kotak je dulu utk buat rasa2...

Sumpah Sedap giler!! rugi lak order 2 kotak..kalau aku tau la nikmatnya crepe doyan kawan aku nih, sure aku order 20 kotak...semalam aku jmpa dia kat depan Giant Shah Alam...igtkan nak bawak ke umah la kan...tapi non ado! abis dlm keta jugak...kami makan anak banak...dia punya krim! dia punya doyan! dia punya crepe! ya Allah sedapnya!!! nak lagi! nak lagi! 

ku, aku nak order kat ko lagi tau...dis week yer! aci tak? i miss u la dear...sebak dpt jumpa ko! pasni nak jumpa lelama plak..boley tak? :P



ini lah crepe doyan kawan aku...gebus gebas tuh! sedap sampai ke siku :)







tak dan nak bawak ke umah...abis kat dalam keta tu jugak...masyAllah sumpah aku nak repeat beli lagi







kasi close up sket...aku rembat gambar dia kat blog..ini blog dia http://ummuhafiyya.blogspot.com/







sekotak 10 hengget...besar2 tau! bukan cam kat Ikano yang halus mulus tuh...






ini rupe boss Doyan Crepe a.k.a kawan baik aku kat Uitm...love u babe!

4 ulasan:

Liza Hashim berkata...

nome.. mekasih tolong promote kan doyan crepe aku tuh.. malu wei.. aku nyer doyan crepe tk cantik sgt.. tapi alhamdulillah.. ko suka, tu dah wat aku nk lompat bintang 10x.. hahaha.. syukur sesangat.. risau gak kot2 doyan crepe aku ni tk menepati citarasa ko sekeluarga. neway, thanks yek.. cepat ko cilok gambar muka aku kt fb yer.. baru upload pg ni kah kah kah..

nome berkata...

ku: aku bab cilok mencilok cencalok nih memang pantas, sepantas rempit di atas motor...keh keh keh...

ala ko ni, nak tunduk ke bumi lak...memang sedap la crepe doyan ko...aku kalau tak sedap...aku tak up kat entry tau..aku dendiam jer...kalau sedap, 10000 kali laju aku up kat entry...sumpah sedap! faizal suh aku repeat order kat ko mgu nih...ko boley ke buat lagi utk aku? kali ni aku nak bagi kat parents aku dan parents in law aku rasa...pastu aku nak niaga kat pasar malam...kahhhhhhhhh...

Jue @ atanayuiman berkata...

Tgk pun dah mengliurkan kaaann!..

nome berkata...

jue: yes jue! tengok udah terliur kan? kalau rasa..sure air liur terjuntai2 tau...silap2 penoh air liur kat lantai...ekeke...memang sedap...nak buat tak reti, so order je la :D