Selasa, 27 November 2012

Raya Deepavali Yang Super Meriah!!!

setengah mati aku bergelak sakan time open house tadi...kahhhhh....

bukan main haibat aku berjoget lagu india tadi....meriah uooolllsss!!!

boss aku naik seram ada secretary cam aku tau...siap dia gegel2 badan tadi tgk aku menyanyi dan menari....naik syeikh ko! 

bab2 nak memeriahkan suasana nih, serah je kat aku...memang naik tocang! tak yah disuruh, aku sendiri volunteer! keh keh keh

Gamat! Pecah perot dek makan! dan pecah sore dek lagu india! ha tu aku la tuh...kahhhhhhh

terima kasih pada semua warga tingkat 10 yg terlibat bagi memeriahkan majlis open house...sayang korang ketat2...especially pada geng2 aku yg ting tong tadi! memang korang the best!!!

orang kuat di belakang tabir bagi menjayakan Open House Deepavali tingkat 10







 pose cantek2 dulu...jap lagi haru biru..ekeke






 makanan2 yang ado...order dari restoran terkenal kat belakang sepital tawakal...

 




antara yg dibawak dari umah...







sedap2 uoolllsss! aku je takde selera...sebab aku jaga konti DJ...






terbaek wok!






serbu!







tak pandang kiri kanan dah...time ni org tak meriah lagi








seminit pastu..berduyun2 derang dtg serbu...happening!






selamat la makan yer






awek-awek pujaan FVSB....puiiii!!!







kita bikin surprise untuk komi...besday dia semalam...happy bukan main lagi







muka control2 lagi time nih







mari kita dera dia!







sayang dia banyak2!






ha muka baik kan? suci gitew...tunggu sat yer...tapi korang jangan gelak tau! janji jangan gelak tau! kahhhhhhhhhhh...eh eh aku lak yg gelak dulu







amacam? mereng tak aku? kahhhhhhhhhh guling2 aku tgk gambo nih...aku suh derang pose gila2...tapi derang pose ala2 melayu terakhir...aku gak yg sawan sorang kat situ! bab2 gile sawan ni serah je kat kak nom ko nih...memang akak sporting la! ha, putus urat kentut akak tgk gambo nih! eh korang nak kutuk ker? ada aku kesah?! lalalalalalala.....







ni plak video candid masa aku jaga konti DJ...ni nari sket jer nih..masa ni syeikh tak naik lagi...baru sipi2...ekeke


12 ulasan:

Unknown berkata...

hahahahh..terbaek lah kak nome!!!!!!

nome berkata...

emy: awak pun terbaek gak! sporting sangat2! abislah diet kita dik! mgu depan kita cover balik yer :D

Nurul Ain berkata...

tengok peel ko sape sangka mak budak beranak 2!

nome berkata...

ain: tu la pasal! mak budak tak hengat donia namanya...dari kecik sampai ke besar..memang tak berubah aku nih! haih!

Atie.Rashid berkata...

gile lawak pic akak tu....hahahahaha

moh singgah & follow:
http://atierashid.blogspot.com

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

memang lawak tahap gaban la ko wei
MUAHAHAHAHAHAHAHA

nome berkata...

atie: akak ting tong dik! ya ampun..

insyAllah nanti akak singgah blog awak yer :D

nome berkata...

tinie: gaban pun seram nak ngaku aku ni sedara dia weiii!!! kahhhhhhhhh

Mudd berkata...

sis!!!!! memang sakit peruttttt... seb baik takde sape rakam aksi kita berdua 'berjoget'.. hanya terakam di mata masing2.. Dah la en gaffor nampak!! wakakakkaa... terbaik la sis.. memang 'pemeriah' suasana!!!

nome berkata...

mudd: ha tu la! en gaffor nampak je apa kita buat ek? sungguh liar mata beliau..kahhhhhhhhhh

kita berdua memang pemeriah suasana la yang..awak pun sporting abis...love u ketat2...

Mudd berkata...

sis...love you xxxs.......:P

nome berkata...

mudd: ailebiu three! :P