Selasa, 12 April 2011

Koleksi Lipstik Aku

pagi selamat kawan2...entry kali ni adalah psl make up...today more to lipstik yg selalu aku pakai...

disebabkan rege lipstik jenama MAC sudah melambung, maka semalam aku telah membeli lipstik jenama REVLON sbg pengganti....warna dan long lastingnya lipstik ni sama dengan je dengan jenama MAC....aku sgt soker! walaupun sebelum ni aku selalu pakai kaler2 merah mak ngah dan kaler2 pinkish...now aku berhijrah memakai kaler2 funky like nude spt gambo di bawah...marilah cuba...murah dan berbaloi2 kalau membeli...rege? dlm 30 hengget sebatang...


aku sedang mengumpul semua koleksi lipstik revlon matte nih...hat this one, baru je aku rembat semalam kat Watson KLCC...warna nude cam kaler MAC...simple and nice..sgt sesuai dipakai utk ke opis, berjimba dan ke kedai runcit...kahhhhhhhh



bile pakai kaler nih, muka kita nampak cerah walaupun sebenarnya idaklah cerah...kahhhhhhhh


aku sudah promotekan lipstik ni kepada semua kwn2 girly aku kat opis...semua pakat nak beli


ya ampun, kaler lipstik ni dah abis la pulok...kaler ni selalu aku pakai...contoh adalah spt di bawah


selalu pakai ketika keluar berjimba, di opis mau pun ke kedai runcit


aku paling minat kaler nih...like purple2 sket, tp sudah ditamatkan keluaran lipstik nih :(


dan inilah lipstik merah mak ngah yg kadang2 aku pakai...very the merah terang...sama group revlon jenis matte


contoh spt gambo nih

16 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, ko lah consultant makeup aku. rasa nak pegi watson sekarang! kerana dirimu begtu berharga! kahhhhhhhhhhhhhh

A.I berkata...

aku mekapkan panten pakai lipstik ni je sbb tahan lama. aku suke beno yg kaler nude tu ^___^

ieda berkata...

cantik nya...tp diriku xreti nak berlipstik2...kalo xcuba xtau kan hehehe

nome berkata...

alya: yes beb...kerana dirimu begitu berharga...moh kita ke watson :D

nome berkata...

k.ai: eh ye ke beb? ko pakai lipstik revlon ni ek? tp mmg betol pun, lipstik ni tahan lama...aku sapu waktu pagi, leh tahan sampai ke malam...sila percaya yer (^_^)

nome berkata...

ieda: ida...slow2 kayuh beb...mula2 rasa janggal kalau berlipstik...lelama sure ko look great...mesti bertambah mantop dan cun...x cuba x tau beb...

Jue @ atanayuiman berkata...

jue suka kaler nude and orange.. merah tak bani pakai.. takut tak kena pulak.. hehe

Mummy NA berkata...

merahnya makngahh

Tanpa Nama berkata...

aku pun suka kaler ni..apa kah nombor sirinya?
sure meletop lepas tu touch up ngan gloss sikit...

nome berkata...

jue: jue kulit putih dan cerah...mmg sesuai dgn semua kaler especially pinkish, orange and nude...kalau pakai merah pun kena gak...tp kena dengan baju dan occasion nya...sure jue bertambah jelita...so ada bran? ekeke...

nome berkata...

noor soadah: kahhhhh...tu mak ngah yg merah..bukan aku yer (@_@)

nome berkata...

izzati: no sirinya adalah 008...bukan 007 james bond yer dik nun..

sila terjah klcc kang...kita kan balik sama2...so moh aku pilihkan utk kamooo....jangok la kamooo pasnih...

Mudd berkata...

gojes... :)

nome berkata...

madihah: gojes kah? atau gonjeng kah? nway thanks dik (^_^)

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

nome berkata...

zuwairi aiman: salam perkenalan! insyAllah saya bakal terjah blog awak...