Rabu, 28 November 2012

Gathering Bersama Mertua di Tasik Shah Alam

Ari ahad baru nih, aku dan keluarga mertua buat family gathering kat Taman Tasik Shah Alam...idea dari adik ipar aku Farhan...siap booked aku dari ari sabtu lagi...wahhh so sweet like marshmallow! eh plak! :D

so marilah kita berhibur seisi keluarga...org lain berkelah sempoi2 jer! tapi kami sgt over tau...siap bentang tikar dan pasang khemah! curlassss ko mariaaaa!!! kahhhhh (^_^)

makanan adalah homemade dari umah...my kakak ipar masak bihun, my adik ipar buat ayam berempah, aku lagi best...beli goreng pisang 10 hengget! keh keh keh....


Aleesya 'si janggut putih' dengan kazennya Anis







bola tu memang aku saja bawak dari umah...bukan main suka bebudak ni







wah siap pasang khemah u! curlas kan kami berkelah? ekekeke








best tol bile dapat berkelah camni...terasa diri dah mak-mak T_T






mereka berdua je yang konker dok dalam khemah...










nampak tak muka budak cheeky tu? sibuk je bile aku nak amik gambo mak tok dan bibiknya...dia nak interprame gak!







kejap je dah besar anak bujang aku nih







alolololo ngadosnya lah anak bujang i....tu tengah bodek mak yong dia la tuh! eleleleleehhhh geget kang! korang nampak tak aku pakaikan suar pendek dan stokin panjang tuh? sebab byk nyamuk u! tu kira protection la tu :D







comel! main cak cak dengan mak toknya






Aryan dan pengasuhnya Bibik







bersungguh anak dara saya main...berpeloh2! comot sangat2!







segala macam mainan dia nak try...memang aktif!







Aleesya dan pakciknya Farhan...sib baik la pakcik dia ni baek hati suka melayan anak2 buah :)






Aleesya yang tak nak sudah! geram aku tau dengan dia nih! bila nak ajak balik jer, mulalah buat 'drama airmata' dia tuh...eeeeiiiii!!!!

4 ulasan:

Unknown berkata...

dah memg ko mak2..mak kepada 2 budak comel tuh hahaha

nome berkata...

bibu: kan? terasa diri ni dah tua beb! tapi still tak sedar diri :P

Nurul Ain berkata...

jgn cepat tuakan diri..kita mak-mak awal 30-an (sedapkan hati)

nome berkata...

ain: ha ye lah! ye lah! kita mak2 muda kan? baru 3 series (T_T)