Jumaat, 16 November 2012

Akibat Keje Tanpa Geng...Amik Gambo Je Lah

inilah akibatnya kalau keje sorang2 kat opis tanpa geng....aktiviti bergambo dalam jamban banyak2...

buang tebiat je ni....motip nak tayang baju bunga2 aku arini...mana penah seumo idup aku pakai baju bunga2 camni...udah cam minah bunga plak kekdahnya...kahhhhhhhh

jangan blog ni kena Malware sudah..maklumlah tuan umah nak amik peluang tayang muka kat blog jap...

sesuwei tak baju bunga camni dengan jiwa aku yg rock? aku rasa cam pasu bunga je..kahhhhhhhhh







asik orang je tempek gambo Instagram...aku pun nak tempek gak...wahhhh nampak cam flawless je kan? walhal muka ada je parut2 jerawat...giler tipu kan Instagram nih...ekekekeke...




ececececehhh....orang takde geng kat opis kan...so layankan je la amik gambo sorang2 dalam jamban....ni kalau ada fara ker? komi ker? geng2 biol yang lain..sure lagi meriah jamban nih :P







orang kata tips nak nampak muka kurus, kepala kena senget masa snap gambar...eh betol ker? aku tak rasa pun....gemok je pipi aku tuh...keh keh keh...






 ada yang tanya makeup apa yg aku pakai...kalau kat surau, byk dah anak murid bertanya dan dok menempek belek beg makeup aku...oklah aku bgtau...aku pakai cap murah2 jer...celak kening aku pakai brand Silkygirl kaler Dark Brown, bedak aku pakai Maybelline two way (no foundation), lisptik tu brand SimplyCT (cer tengok entry sebelum ni), pemerah pipi pun brand SimplyCT (pernah up kat enty dulu2), eyeliner aku memang setia brand Body Shop kaler Black, Celak bawah mata brand Revlon (terbaek giler...tak sememeh), bulu mata cap kedai ayam harga RM1.50...ok abis dah pasal make up...senang jadi aku kan? semua aku sebat (>_<)


4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Puan...

Saya sudah membaca belog puan.Disini saya ingin menagih janji palesu puan tentang puan nak post hal maid puan.bila agaknya ye.

dari insan yg menagih janji;

Liza Hashim berkata...

beb.. memang cun make up ko beb.. cantik bangat.. aku tk reti nk make up cenggini nih.. hehhehe

nome berkata...

ain: kahhhhhh ngados ko yer nak berpuan puan dengan aku..geget leher nak? ekeke...

sib baik ko hengatkan aku psl citer maid...aci tak aku bikin citer tu ari senin depan...arini mood nak citer ngarut2 jer...citer2 siyes ni kita mulakan mgu depan je yer :)

ailebiu lah!

nome berkata...

ku: ala ku...make up simple mimple boleh la aku lukis kat muka...kalau yg berseni2 tu, aku pun tak reti beb...dulu kita tak sekolej kan? ko dok seroja kan...kalau ko dok cempaka kenanga memang muka ko la aku touch up tau...memori sungguh make up kan bebudak kolej cempaka kenanga....rindunya!