Khamis, 1 November 2012

Kalau Pasal Makan Memang No-Me No 1

wahhh arini manyak syiok lor....konon2 nak DIET....tapi memang ke laut la! :P

peristiwa lunch

big boy: nome..meh ke pantry! 
aku: awat?! 
big boy: k-mon (come on) la! ada pizza utk ko nih!
aku: *^$^%#@ (hancus diet aku bro!)...thanks der!



balik dari pelahap pizza

aku: wahhhhhh!! sapa yang baek hati bagi menda alah ni kat aku?!! (jerit satu opis sbb nak tau sangat sapa yg bagi donut JCO nih)




dan yang terakhir....MEMANG TERBAEK!


sempena dengan besday my BFF fara....so lengkap sudah pewot aku dengan makanan...



KESIMPULANNYA: Ko jangan nak bermimpi la dapat kurus kelenting kalau dah keje kat FVSB nih...huwaaaaaaaaaa!!! i want kurus ma! its so kejam!

4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Kita yg bekerja dan ada anak ni memang susah la nak gi gym luang masa buat aerobik o g sauna buang lemak.Tambah lagi memalam masak utk laki..temankan makan lagi.kalo menyuap anak makan..kita pn suap kt mulut kita sekali...huhu

nome berkata...

ain: aik luahan perasaan nampak! tapi memang aku setuju 300% dgn ko beb! kita ni kena displin kuat beb kalau nak kurus...jom la beb! aku dah penat berbadan tembun nih...tak larat nak bawak dah :'(

Tanpa Nama berkata...

Mkn & mkn je..
Mkn selagi boleh..
Farra pregnant ke mie?
Org lain dh 2..mmg patut dia kejar mie & komi..

nome berkata...

ira: memang asik makan je ira kat opis nih...x leh watpe...

fara tgh dok pulun peknenkan diri tu...tgh berusaha to get peknen again! soon peknen la tu :)