Jumaat, 23 November 2012

Follow Up Kes Aleesya di Tropicana Medical Center

semalam aku coti..buat follow up psl kes dagu aleesya

ikutkan semalam doctor nak bukak balut kat dagu tuh...tp last2 doc mintak tangguh sampai minggu depan 29 Nov...biasaklah, swasta kan! sekali visit bape rat derang leh sebat dari kad ING tapi agak2 la kan...ingat senang ke aku nak coti doc oooiiii!!! 

maka aku dan en somi sebolat perot amik keputusan next week en somi sorang je coti, manakala aku plak coti bulan dec untuk bawak aryan cek up...problem solved! dah jadi mak apak ni kena pandai bajet2 coti tahunan :)



anak aku ni ceria jer...memang rilek sungguh..aku lak yg dedebar...over kan mak ko ni? ekeke







keadaan di dalam klinik...ramai jugak yang menunggu







inilah doctor Aleesya, nama dia Dr Ganguly (teringat lagu time bebudak dulu, ging gang guli guli wa cha, ging gang gul ging gang gul) kahhhhhhhhhhh :-P
 






 from sepital, leh nampak view Segi College...






 aleesya seperti biasa..kalau nampak menan sure tak boleh dok diam






 aleesya dan ayahnya :)






 pose sorang2 :)






pose 3 beranak..besar kan plaster dagu leesya tuh? sebab kami tampal semula...kahhhhhhhh







ok part ni lawak...doc siap bagi pose baek punya bile aku cakap gambar ni nak masuk blog...memang sporting abis! kahhhhhhhhhhhh









alhamdulillah aleesya cool jer bile doc nak cuci luka dia...korang tengoklah betapa coolnya anak aku sampai tangan dia letak kat mana la tu? kahhhhhhhhhh kantoi! kantoi! maaf doc...anak saya salah parking tangan la :P

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

MIE, APSL AKU TGK NURSE TUH DARI SISI MUKA MCM KOT. HEHEHE.. HOPE ALEESYA IS GETTING BETTER.. :)

nome berkata...

alya: kan? en somi pun ckp cenggitu....tapi dia putih la beb...aku malap cam nescafe 3 in 1 gitew...kahhhhhhhhh

wdta berkata...

Itu uniform nurse ke? Hihi..doc tu pun alihkan la tgn aleesya tu.saba je lew

Jue @ atanayuiman berkata...

memang cool la aleesya!. elok jer dia diam ekkk..

nome berkata...

sue: ha ah dear...tu uniform nurse...unik kan? pestime aku tengok ada flora2 kat uniform...ekeke..

aku rasa doc tu tak pasan leesya letak tgn kat tut tut tuh...ate sibuk nak pose utk amik gambo...kahhhhh

nome berkata...

jue: nampak cam cool jue...tp agak cuak la...sib baik dia tak jerit2 or gerak2...

Norsi berkata...

Salam mie.. norsi baru dpt online. buka2 blog tgk kronologi aleesya operation lak.

Aduihhh... seriau tengok aleesay bertampal dagu macam tu. Moga cepat baik ye. Lambat pula doc nak buka balutan tu ye.

nome berkata...

norsi: lahai ye ke norsi...patutlah dah lama tgk blog norsi tak berhapdet, ada tenet prob kat sane ker? norsi pekabar? dah lama tak dgr citer

aleesya anak bertuah...sbb tu dpt dagu bertampal...dah byk kali ditegah, tp lagi ditegah lagi derang nak buat..mie pun x tau nape doc lambat bukak...dia saja la tu suh mie lawat dia byk2 kali :)