Rabu, 31 Oktober 2012

Stizzer Uptown Lagik (^_^)

entry pendek je arini (^_^)

semalam, perot aku meronta2 nak makan stik Stizzer kat Damansara Uptown...ok dah...tu jer nak kabo :)

nota sipi: sekarang aku tengah sibuk dok khatam citer MasterChef US season 3...aku jadi minat giler tengok masterchef nih sbb ada orang buta yang pandai masak...dia jadi top 3 tau...nama dia Christine...dia sangat haibat! kalau tunggu kat channel 711 memang berjanggut la...so tengok je terus kat Youtube...sambil keje sambil layan youtube...oraitlah tu! ekeke...

 pompuan yang menahan lapo tahap olimpik...sila abaikan keserabaian aku nih :)






 ha yang ni memang tak berbaloi kalau beli....dulu murah jer...skrg ni dah up jadi 8 hengget sepinggan...bukan banyak mana pun kerang yg derang boh...ish tak boleh jadi nih...minggu ni gak aku terjah beli kerang besar2 kat Pantai Remis....murah dan besar2 lak tu!






 aku punya Black Pepper Steak Sizzling (RM14) dan en somi punya Chicken Steak Sizzling (RM10)...sedap! puas hati!






close up aku punya! abislah darah tinggi aku...makin meninggi la jawabnya :'(

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

makan ubat ikut jadual nome..anak kecik2 lg.jg kesihatan ye...ko ni kalo mkn sume aku nampak sedap!

nome berkata...

ain: baik boss! akan saya lakukan :P