Isnin, 3 Disember 2012

Citer Hujung Minggu

korang dah lunch? aku dah...sebat ikan talapia bakar kat lorong opis aku nih...sedap weii!! berbaloi makan tadi...payah ler aku nak diet camni (T_T)

arini aku sangap giler kat opis...anak bertuah aku Si Aryan wat hal...dah 4 malam dia asik jaga pagi..asal kul 2 pagi, sure dia akan bangun ajak main atau nangis ngada-ngada, ingatkan pas minum susu, dia akan bantai tdo balik..tapi non ado!! pesal ntah...mata aku udah rupe zombie nih! aiyak! sabar je lah! itulah cabaran nak membesarkan anak kecik...nak merungut tak boleh sbb aku kekecik dulu pun buat cam gini kat mak aku!!! so rasakannnn!!! :(

Wiken aritu aku menghabiskan cuti di Giant! syok kan wiken aku? wat apa lagi...beli stok brg2 dapo dan brg2 anak utk sebulan...susu2 anak jer dah 400 hengget..7 kotak anmum utk anak2 bertuah saya..pastu 400hengget lagi utk brg2 dapo kering maupun basah! pastu merepeat la aku beli brg2 basah kat pasar tiap2 minggu!! kalau dulu aku spend brg dapo 500 hengget jer...now 1K pun tak penah cukup!!! Memang nanges!!!

Kalau dulu, 500 hengget, dpt la jugak 2 troli...tapi sekarang nih...ya Allah memang aku terasa sgt brg2 dapo ni mahal nak mam!!! bertabahlah wahai si nome!!!


 selalu aku beli susu2 anak kat kedai Sensei..tapi toke cina tu lupa nak tambah stok susu anmum...maka aku laki bini gigih beli kat Manjaku...mahal 2 hengget dari sensei...memang nasib aku la (T_T)






 pastu layan anak dara ni nak main natang coin2 nih..






 bajek nak buat crepe doyan sendiri....tapi aku tak kosa!!! asal bukak doyan jer, aku sebat! so cam mana nak buat crepe?! semuanya abis aku bedal...kahhhhhhhhhhh







 ha yang ni selonggok 10 hengget...bajek nak beli je camni...tapi tak jadi sebab byk doyan yg rosak! so aku beli hat cantek sket...






 tu en somi tengah belek2 doyan longgok...tak melepasi KPI katanya...sbb tu kami tak jadi beli






 ha yang ni menjadi pojaan hati kami...walaweiii!! sedap sgt2!!

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

aku beli susu syamil pn kat sensei.sib baik byk sensei..blh banding harga.minyak yuyi dgn vicks pn beli kat sensei.sekotak rm 27.90.kalau kt luar rm 29.90-rm 31.90 susu sustagen!jauh kn beza

nome berkata...

ain: tu ar psl beb....memang aku soker beli susu budak2 kat sensei..jimat weii!! walaupun 2 hengget...ok wat! kan? :)