Isnin, 30 Ogos 2010

Giliran Mak Bersopping

ari ahad lepas, aku angkut mak aku sopping di subang parade...memandangkan abah sibuk dgn urusan surau di serdang, maka mak aku sorang je la yg aku bawak...

sonok tol mak aku sopping kat sane...semua kedai mak terjah...tp hanya 2 kedai jer yg jadi pilihan mak....dapatlah aku belikan mak baju raya 3 pasang...bukan main sonok beliau...ekeke....kalau mak gembira, zura lg la gembira....

now aku lega..sbb part mak dah settle...abah? tak tau bile abah free...

tinggal 2-3 list raya je lom settle...hope dpt settle cepat2...raya nak dekat sgt dah nih...insyAllah...

kat kedai ni la aku dgn mak aku sopping baju raya...nama kedai tu Serene..tp nama printed kat baju dan paperbeg, lain plak..derang letak "Bhaju"...ermmm


wahhhh...byk tol mak aku berkenan yer...aku? senyum dok kira bape hengget la jumlahnyer...kahhhhhhhh...


Ya Allah mak...ni nak beli baju cukup2 sampai 30 syawal ke? huhuhu...zura gurau je mak...


baru aku tau nape aku suke sopping..mana kan tidak...emaknyer pun sama gak kaki sopping..kantoi di situ..

aku layankan jer...pilih yer mak...


hasil habuan kami semalam....baju mak ada 3 pasang...baju aku terselit sepasang jer...

12 ulasan:

mamashasha berkata...

tu dia...mana tumpahnya kuaah me kalau tak ke dalam pinggan...muhaha layan jgn tak layan ye...

nome berkata...

bed: ekeke....layankan jer bed....

AieZa berkata...

amboiii makcikk.. borong jgn x borongg.. bank bergerak ade mengikut tuh nak bayarkan.. kahhhhhhhhhh..

nome berkata...

aieza: kahhhhhhhhhhh...ko panggil aku bank bergerak...wakakaka....berpeloh2 aku mengira $$$..takut x cukup jer...wakakaka.....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hehehe
aku dah lama jahit baju raya, 2 bulan sebelum puasa dah siap kut. lama sanagt kat almari dh tak macam baju raya pulak. hahahaha

nome berkata...

tinie: rajinnyer ko jahit baju...kalau aku tau ko reti jahit, awal2 aku tempah kat ko...aci tak?

ala, bleh je pakai utk raya walaupun dah lama dlm lemari...org bukan tau pun..kan?

peah @ peps berkata...

wah nome..sangat anak yg solehah...tabik springg..ngg..nggg!

Yu'xan Lee berkata...

Td tue g subang parade leh plak tak berkenan padahal punya la byk pilihan...rambang mata kot, heheheh...

Akhirnya plaza alam sentral dpt 2 pasang, ampang park dpt 2 pasang, hambekkk....

Anyway nice to meet u, nyesal plak tak ambik gambo td,kehkeh....

nome berkata...

peps: toingggg....kembang semangkuk jap..ekeke...mmg niat nak belanja mak baju raya...n'way thanks...

nome berkata...

zura: sonok tak terkata dpt laga2 pipi ngan awak....x sangka ek..tu pun awak cam kita dulu...kita mmg x pasan...nway nice to meet u..semoga kita dpt ketemu lagi...

mie pun dpt gak rembat baju raya sepasang kat pkns....lega dah part baju..selesai sudah...

byk tu borong baju raya...ekeke...

melepas nak jmpa bb yuxan...mgkn raya nnt kot...insyAllah

Mrs. Simplicity berkata...

syok la me, dok dkt dgn mak bole bawak mak shopping sekali. bia dia pilih apa yg dia bekenan kan? like mother like daughter ni. hehehe.. i like! terselit gak selai baju ko ye. mana leh tahan semua cun2 aku tgk!

nome berkata...

alya: tu ar psl..plan asal nak beli baju mak..tp terjebak beli sekali..x leh tahan la...aisehmen...