Jumaat, 13 Ogos 2010

Terjebak

plan asal aku tengahari nih, nak gi isetan klcc beli kasut raya aleesya...last2 aku terjebak...bukan kasut yg kubeli...tp baju selai dari padini...ngan klip rambut...

kasut plak terpaksa ku abaikan sbb xde size...huhuhu...tmpt lain la jawabnyer...

korang posa ek? bagus....selamat berpuasa...bukak posa kang mkn sedap2...aku? puasa? kahhhhhhh...time azan maghrib kang...dok diam2 kat tepi main ngan aleesya..kita kena hormat pada sesapa yg berbuka...paham2 sudah la maksud aku nih....bendera jepun sudah naik oooo...baru je sat tadi..huhuhu...sure byk ari aku ponteng nih...selalunyer membawak sampai ke 8 ari...insyAllah aku ganti

comel plak baju padini nih kalau di padankan dgn skirt jeans atau suar jeans...tu la dia kalau ada anak pompuan...mcm2 nak dibelinyer...sesungguhnyer aku terjebak

nota sipi: alya...kat isetan td ada poney sales...tp size besar2 la plak :(

8 ulasan:

mamashasha berkata...

TERJEBAK kau ye me? selalu mcm tu la habuan utk anak sentiasa ada...baju padini tu sama cam shasha kotak2 tapi shashanye miki...aku pakaikan dgn jeans..

tahniah me...awal lagi angkat bendera dah ye...

nome berkata...

bed: shasha pun ada baju kotak2...sama plak citarasa kita ye bed...mmg rambang mata nampak baju budak2...semuanyer comel

tahniah? thanks ye bed kerana ucapanmu itew....huhuhu

AieZa berkata...

cantik gak eh kotak2 merah putih.. hana lom ada lagi baju kekotak begitu.. xpela terjebak utk anak.. bkn org lain.. kahhhhhhhhhh..

p/s:aku ngan bed pun peminat poney.. jgn loper ituu..

peah @ peps berkata...

mau satu lemari baju baru aleeya ni..

nome..isetan sales kat part poney saja ke..atau the whole brand?

nome berkata...

aieza: sweet kan baju kotak2 tuk bebudak...nampak comel bile derang pakai...terjebak sekali sekala ye za

oh loper plak nak sekalikan nama ko ngan bed...sbb korang semua mmg peminat poney....

nome berkata...

peps: satu lemari? ekeke...mana tau nih...takdelah penoh satu lemari...satu laci je rasanyer...ekeke...

isetan sales for whole brand la peps...sile terjah...sampai 9hb september tau

peah @ peps berkata...

wahh..harussssss...
thanks for the info....

nome berkata...

peps: terima kasih diterima..ekeke...sile terjah...