Selasa, 3 Ogos 2010

Aleesya's Birthday Party

seperti yg aku janjikan...entry paparan menarek sepanjang sambutan birthday aleesya sabtu lepas...alhamdulillah semuanyer berjalan lancar...

terima kasih aku ucapkan kepada semua anggota family, sedara mara, kaum kerabat, jiran tetangga, my opismate dan kwn2 blogger tegar spt ryn, alya & bed...aku sgt2 menghargainyer....thanks juga pada hadiah2 yg cun melecun tuh...sgt2 untung wat besday party nak dekat raya...sbb adiah yg dpt leh pakai utk raya..kahhhhhhhhhhhhh...

aku sayang korang semua! sgt2 menghargai masa yg korang peruntukkan utk datang ke majlis aku yg serba sederhana nih....semoga korang semua sentiasa dimurahkan rezeki...amin

sebahagian gambo2 yg aku snap dan cilok kat belog alya...ekeke...dah mintak izin dah...


gambo ehsan dari blog alya...ekeke...kami sefamily...udah cam nak beraya plak...konsep tradisional...ekeke...


my opismate cum bff...dia ni dulu pengapit aku masa kawen...sanggup datang dari jauh bersama ngan future husband...aku doakan korang cepat2 kawen k


gambo kurang cerah...ya ampun...pakai enpon jerk...


tetamu aku yg sibuk mengambil makanan


aku bersama anakanda terchenta, aleesya


bersama tetamu VVIP aku...dari kiri alya, ryn dan aku


aku ngan ryn

aku ngan noor

aku ngan adik dan adik ipar terchenta...


aku ngan alya


alya dan ryn bersama anak masing2


jiran depan umah...bawak adiah leesya besar giler..cam adiah org kawen lak


oohhh..aleesya yg suka sgt dgn baby...dia ngan anak alya adel...apakah? begitu mendalam maksud gambar2 nih...kena keje kuat nih...kahhhhhhhh


begitu mesra derang berdua




wahhhhhh...makan sambil bergossip...sampai x pasan aku snap curik


somi alya dan somi ryn...awat yus2? kekenyangan? kahhhhhhhhh


apak mertua aku yg terchenta


bile dah kenyang, masing2 melepek


disebabkan aku x sempat nak snap gambo bed masa aritu, ni aku selitkan gambo aku ngan bed suatu ketika dulu...ekeke...thanks bed sbb ko sudi gak luangkan masa dtg ke umah aku...ailebiu!


alya dah nak balik...huwaaaaa...thanks yer




apalah yg diborakkan tu yer???


selamat jalan..jumpa lagi di ari raya...cewahhhhh!!!

19 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

sangat sonok tgk besday leesya.. ruginya tak dapat dtg.. sorry yea kak.. next time jue joint.

but, nnt jue poskan adiah yang dah disediakan nie.. :-)

A.I berkata...

musti leesya sronok smbt bestday meriah camtu :)

hepi bestday leesya, auntie doakan semoga menjadi anak yg terbaek + solehah...muahhhh

mamashasha berkata...

hadoiaiiiii sgt meriah kalau aku dtg awal sikit...hehe ambih dah dtg pun dekat pukul 6 ye dak gambo pun lupa nk ambik..leh pulak kamoooo cilok gambo lama tu me....haha rancak betul ryn & alya berborak sampai tak sedar kau snap me...hehe meriah semuanya...menu lagi meriah....best arrr ...family kau mmg sempoi ahh me plus bibik sekali dalam menjayakan majlis untuk leesya..

sorry me tak sempat beli kan present tuk leesya...

nome berkata...

jue: lahai, xpelah...akak paham jue x dpt datang...insyAllah raya sok kita jmpa...

wat susah2 jer nak poskan adiah aleesya...tp kalau nak pos gak, akak x leh nak larang...ekeke...alamat ada tak? ya Allah apa la akak nome ko nih...muka tembok tol! gurau2 yer jue...kahhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

k.ai: kalau tak kerana ko sibuk ngan majlis AJ bertunang, kompom ko dijemput hadir ke majlis aku yg ciput nih..sure bertambah meriah!

mmg leesya sonok bangat sampai demam2...ekeke

thanks for the wish...muahhh tooo

nome berkata...

bed: lahai bed, ko dah dtg umah aku tu pun kira the best la...aku paham ko x leh nak dtg awal sbb sibuk dgn kenduri kawen anak kazen ko...its ok la bed..

gambo tu je yg aku mampu letak bed..ate aku sonok sgt jmpa kamooo sampai lupa nak amik gambo...ya ampun ye bed...

adiah? x yahlah susah2 bed, ko kan dah bg duit kat leesya...byk lak tu...thanks sgt2...leh aku beli gown leesya nnt...

Ryn berkata...

oppss...aku bukan blogger tegar..hahahaha...candid tu menjadi arr..memg bergossip pasal anak2 pun..hahahaha...syiok plak sekali sekala jumpa kan...tmbh ilmu di dada gitu...bekalan masa akan dtg..hahahaha...

neway, thanks to mie & family atas jemputan...memg kenyang kitorang tht day...sampai ke mlm laa jugak..

Yu'xan Lee berkata...

Bestnyer meriah gituuuu, makanan pon meletup jer tgk, pling tak thn kek tue arr...

Mummy doakan aleesya membesar ngan sihat+pandai+baik+ceria+dan segala2nya la yea..Hepi birthday...
Muahhhhh tok aleesya..

nome berkata...

ryn: oh yer lupa plak...ryn blogger tp x bape nak tegar...mgkn pas2 dah banak sok, baru kembali tegar...kan ryn kan??? ekeke...

oohhhh..korang syok berborak psl anak ek...ate kutip pengalaman dari alya..tu yg muka fokus giler...kahhhhhhhh

pasni jgn serik dtg lg ke umah aku ek...jemput dtg utk ari raya sok

nome berkata...

mummy yu'xan: simple mimple je wat jamuan nih...n'way thanks mummy...

muahhhh to u too mummy yu'xan...

Mrs. Simplicity berkata...

sangat2 happening! tu yg aku leh gambarkan majlis ko ni. mmg sederhana tapi meriah. aku seronok dan selesa dapat lepak umah ko nome. tu yg lambat je angkat punggung balik tuh. hahaha...

aku jeles tul tgk ko sekali snap gmbr je menjadi, hat amik gmbr sendiri tuh. aku rasa dhab anyak kali aku practice tapi masih gagak. harus practice lagi ni.

wah, aku dgn bibik ko kan peminat shahir. tgh discuss bila shahir nye next konsert kot. kaahhhhh...

ewah aku, naik2 tangan bergossip dgn ryn sampai tak perasan bila masa ko amik gambar.

alahai wan, cantik nye pakai handbag aku tuh. hahha...

akhir perenggan jangan serik jemput aku sekeluarga lagi ye :D

Mrs. Simplicity berkata...

sambung lagi. aku baru perasan leesya suka betul dgn adel ye. kemain mesra lagi dia. nmpk sayang betul dia dgn adel. aku tak perasan pun kejadian itu. ater busy makan. kahhhh.. hint la tu me. hehehe...

nome berkata...

alya: aku mmg soker ko dok lama2 lepak kat umah aku...sbb apa ko tau? sbb nak suh ko mkn sampai kenyang..kahhhhhhhh...motip...lgpun aku dah lama x borak panjang ngan ko...tu yg syok tuh

praktis2...jgn x praktis yer...aku pun dulu sama gak...mula2 dulu asik tak jadi jer...lama2 baru pro...then ketagih..kahhhhhhhhh

oohhh...dah ku agak dah...korang berdua kan peminat shahir...sonok la tu bile jmpa sesama fan club...ekeke...

lawak tol gambo curik ko ngan ryn tuh...muka masing2 gigih bercerita..sampai aku amik gambo pun x pasan

oh yer, wan sgt suwit yer bile pakai handbag ko...paling aku x leh loper bile wan ckp beg ko tu BEG DORAEMON....kahhhhhhhh..gelak kuat aku tau

ari raya ko dtg lg ke umah aku tau...nnt aku wat kunjungan balas..ekeke...ko pun jgn serik dtg umah aku yer

aku pun pasan anak aku soker tol ngan bb...aku harap dia dpt bezakan bb ngan anak patung...ko tau je la dia kat umah suka main ngan anak patung..aku takut dia konpius jer...ekeke...tp mmg dia syg sgt la dgn adel..sket2 nak cium...sket2 nak pegang..tp kena under kawalan parents la..kalau tak, takut adel kena smackdown plak...ekeke...

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

meriah giler, happy birthday to Aleesya

nome berkata...

kak: tq2...

Mrs. Simplicity berkata...

me, aku rasa nia tu confuse gak kot macam leesya. dia ingat adel tu patung kot. suka hati je gi penyek2 adel. kalau tak dimonitor, tak tau la jadi ape adel tuh.

wah, bag aku tu dah banyak gelaran dia bagi. paling tak leh blah bag guni. terbaru bag doraemon tu la. hahahah..

amai @ mai berkata...

meriahnyerr... hepi bday leesya... ;) b good girl ok.. jgn noty2 tau..

nome berkata...

alya: ye la beb...ntah2 nia igt si adel tu anak patung kot...sbb tu dia smackdown adiknyer...mmg ko ngan wan kena monitor selalu...kang haru plak

oohhh...dah byk gelaran ek si wan bg kat bag ko tuh...kahhhhhhhhhhh....tp beg tu byk jasa tuh...

nome berkata...

mai: hai mai..pestime mai tinggalkan komen kat blog mie nih..salam perkenalan dari mie...

thanks for the wish kat leesya...