Selasa, 24 Ogos 2010

Berbuka Di Sheraton Imperial, KL

minggu lepas ari jumaat...company aku ada buat majlis berbuka puasa utk semua warga FVSB di Hotel Sheraton Imperial, KL...

bertempat di First Floor Hotel...terbuka hanya utk warga FVSB...makanan mmg superb....sedap! malatop! interior design pun cantek....yg paling best...ada tempat special yg dipanggil WORLD OF DESSERTS....kat situ, penoh dgn ratusan dessert pelbagai warna dan rasa...aku giler seh! sedap sgt...deco pun cantek ala2 muzium....kahhhhhhhhhh

aku x dpt nak citer byk disebabkan faktor kesehatan aku yg tak mengizinkan...aku kena demam selsema sotat ari sabtu lagi...sib baik ada mak dan abah aku dtg ke umah temankan kami....alhamdulillah demam leesya beransur pulih cuma aku jer lom kebah lagi...now mulut leesya ada ulser...hope leesya lekas2 sembuh....amin

aku tgh bersiap dalam jamban..spt biasa snap sekeping dua dulu....ekeke...


last minute cari rantai tok moh tuh...aku rembat kat Salabianca Klcc


aku dan fara



jejaka2 yg suka bergambo


aku dgn khairul...dia ni mmg raja fesyen...kali ni ala2 arab


spt biasa, makan tak sgt...gambo je lebey...me and farra

me and komi


aku dgn PA Dato....anne bernard...tp aku suka2 tukar nama beliau jd Siti Normah...sbb beliau dtg berbaju kurung...kahhhhhhhhh


gadis2 dari Procurement Department


kat sinilah tmpt terletaknyer semua dessert yg sedap2...welcome to World of Desserts...cam dlm muzium kan?


gambo foodz lain malas nak tayang..aku tayang hat ni jer...kegemaranku...solmon dan sushi bersama dgn jus tembikai

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, ko tak sihat ke, leesya pun ye. patut la sunyi sepi je. harap korang anak beranak cepat sembuh eh.

wah aku pun tertarik dgn world of dessert itu. presentation dia mmg macam pameran tp bole dimakan. best tmpt korang buka puasa this year.

wah raja fesyen, mmg selalu berfesyen eh? sporting la dia.

ni ke lens yg biru sgt tu? mmg nmpk biru lak kali ni. rantai ko tu sepadan dgn baju hari tu. nice!

A.I berkata...

murah tol rezeki kau nome. isk, kalau aku, mau duduk menyangkong kt 'muzium' desert tu. heh heh..

Yu'xan Lee berkata...

Bestnye muzium dessert tue, ishh rasa mcm nak mkn sume kan???hahahahha tamak sungguh mummy..

shah-ila-ain berkata...

weihh..ingt tmpt pameran ke ape lahhh td..rupanya sekali bace tmpt dessert...ishhh bestnyerrrr...sure mcm2 adokan...bak kate kak ai..kalau aku pun sure melekatt jerr kat tmpt dessert2 tuhh..muahahaha...

nome berkata...

alya: ha ah beb...now musim demam la..aku anak banak dgn leesya kena demam...asalnyer leesya demam biasa, tp x kebah2 lepas 4 hari..masuk ari kelima baru nampak campak dia...hope dia cepat2 sembuh..thanks doakan kami beb...

aku pun sgt menggemari presentation dessert sheraton tuh... even though cam pameran tp memukau..membuatkan org nak serbu tmpt tu sentiasa termasuklah aku..

si khairul ni mmg raja fesyen...dia la laki berhandbag kat opis nih...cam2 style dia wat...mmg ala2 artis...

biru kan lens aku nih? tu ar psl...aku dah order kaler hazel kat kwn aku...x sabar nak pakai hat baru....malas dah pakai kaler nih..menyerlah sgt....huhuhu...rantai tu beli last minute sbb baju aku kosong sgt...tu yg boh aksesori....

nome berkata...

k.ai: menyangkong? sile2...mmg terduduk terus dok dlm muzium dessert tuh...kalau ikutkan aku, mmg aku nak dok nyangkong kat situ...tp pewot dah ketat sgt...ekeke...

nome berkata...

zura: xpe la zura...mmg masa time posa nih...nafsu kita tamak sokmo...semua nak mkn...ekeke...mie pun sama gak...

nome berkata...

mel: cam pameran muzium kan dessert tuh? tu yg menarek...lain dari lain presentation hotel nih....tu pasal la aku pun dok melekat kuar masuk muzium tuh...mana tahan beb, semuanyer sedap belaka