Jumaat, 6 Ogos 2010

Dinner @ Shangri La Hotel

Every quarter kami akan buat get together dinner...so kali ni kami pilih hotel Shangri La Hotel di Jalan Sultan Ismail...makanan not bad tp x byk choice...

tujuan sbnrnyer adalah utk menyambut besday ex boss aku Capt Yee dan majlis perpisahan for Arnie Robertson...

sonok plak kumpul ramai2 camni...release tensen...

best part Capt Yee x tau kami wat surprise birthday cake for him..kami pakat nyanyi lagu birthday ramai2 dari luar cafe lg...best2

xmo meleret panjang2...layan pictures jer

aku ngan noor on da way ke hotel...


Lemon Garden Cafe @ Shangri La Hotel


with my bff fara

3 of us


4 of us


dgn boss aku Mr Wong


dgn Chairman...Dato Fuad Mohd Ali..sonok tol dia sakat aku...


1st round


2nd round


3rd round


bukan main sonok pilih dessert


last round


sonok nyanyikan lagu birthday


kek yg ditempah khas dari hotel for Capt Yee


Semoga Panjang Umo


last words from Arnie


small token for him and his wife...Good Luck!

8 ulasan:

mamashasha berkata...

part menu yang kau hidangkan utk tatapan kami semua me sgt tidak mengecawakan...mantop sehhhhh.....

nome berkata...

bed cian plak aku tgk ko yg flat sbb badan x sihat nih...get well soon k!

Mrs. Simplicity berkata...

nome, aku dok pandang kerongsang ko tuh! kenan tul aku tgk brooch ko tuh. hehehh... beround2 kalau dapat buffet kat hotel kan? tunggu pulak bulan Ramadhan nanti. ko jenuh buka kat hotel je kan? happy birthday to boss ko. cantik kek dia.

eh me, tu noor yg dtg umah ko yg aku jumpa tu kan? hampir tak cam aku. heheh..

suhida berkata...

nome,syok opis ko tak kedek banje staf mkn.hehe...cmtu lah baru betul,kan kan kan...barula org keje ngn ikhlas..

nome berkata...

alya: tu kerongsang ironman...kahhhhhhhhh...sbb letak kat dada...so aku panggil ironman...kalau letak kat kepala..aku panggil otomen...wakakaka..

beli la beb..bukannyer mahal pun...rege dlm 30lebey jer...murah kan???

insyAllah ada lg kot bukak posa kat luar kali nih...tp aku x sure dpt penuhi ke tak sbb nak semayang terawih...insyAllah

tu la noor yg dtg umah aku aritu...lain kan muka dia bile pakai tudung? kan? kan?

nome berkata...

sue: tol tu beb...kalau company x kedekut banja staff mkn kat luar atau pun apa saje...sure staff tu bermotivasi utk buat keje kan? kan? kalau company kedekut, sure staff pun demotivated kan? kan?

dah la sue, mana tau ada rezeki ko kat tmpt lain..insyAllah...aku doakan yg terbaek utk ko

A.I berkata...

makannnn...makannnnnnn..makannnnnnn je kau kan? murah tol rezeki kau :)

nome berkata...

k.ai: sbb makanlah...badan aku terus tembun dan tembun dan tembun...huwaaaaaaaaaa....camno nak kurus nih!!!