Sabtu, 28 Ogos 2010

Bonus Token Utk Diri Sendiri

aku dah lama pasang niat nak beli lappy baru memandangkan lappy lama asik on off rosak...sempena dpt bonus semalam...pas keje, aku somi isteri gigih pegi mencari lappy yg selama ini menjadi wish list kami utk tahun nih.....terlaksana sudah...rezeki ramadhan bagi kami sekeluarga...alhamdulillah....

sambil singgah pegi beli lappy kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam..kami pegi tinjau2 sekali baju leesya....ada citer di sebalik baju raya nih...huhuhu...alhamdulillah ada gak yg berkenan di hati...now tinggal nak beli kueh2 raya, baju raya dan kasut raya aku serta kasut raya somiku...utk parents, aku bg duit sbb x sempat nak gi sopping bersama2...mood nak keje skrg ni dah swing...ate ati aku dah berbunga2 tak sabar nak beraya...ish3x...ngalahkan budak kecik plak aku nih....kahhhhhhhh

nota sipi: smlm sempat aku terjah isetan klcc, ada bb fair sampai 1 september nih...best gilak sbb sale dia mmg gile2 menjunam...lagi2 utk pemegang kad isetan...ramai tol org sbb cuti Nuzul Quran

lappy baru kami

hope bleh pakai lama

8 ulasan:

AieZa berkata...

lajunyer update.. hahaha ater lappy baru kan.. tahniah.. murah rezeki ko thn nih mie.. byk gadget baru yg dh terlaksana..

aku pun terberkenan nk mik satu computer bergerak.. tp aku nk netbook bkn notebook.. comei skit.. lappy gedabak n berat.. tp lom dpt approval dr papa hana.. huhuhu.. katanya yg lama tu ade.. :( tp yg lama tu asyik hang jek.. boring aku.. hehehe xpelah tu cerita aku.. saje nk mengadu..

bestlah mie ade lappy baru.. jgn lupe update blog selalu ya.. :))

nome berkata...

aieza: awalnyer kamoo komen....ate nak semayang suboh kan...ekeke...

nway now bleh la aku singgah jenguk blog korang selalu...lappy aku yg lama tu selalu tol rosak..tu yg aku beli gak lappy skrg nih...

aku pun prefer lappy comel tuh sbb senang nak carry mana2...tp laki aku prefer lappy gabak nih...aku followw jer...yazid suh ko pakai lappy lama ek? xpelah, dia pandai repair lappy...bg dia selagi bleh pakai, pakai jer...biasaklah za...lelaki kan...mmg terkenal dgn sifat jimat....huhuhu...

mamashasha berkata...

Bravooo! Wishlish dah tertunai! Cargas kamoo
Ye.patut la komen memalam buta!harus la tegar berblog
Pas ni me.yg hat kecik tu cute je kalau takat hbag
Kita me blh isi tu! Kahhh
Wei dpt dah baju gantian tuk leesya? Aku tak jejak
Alam sentral lagi..diorg kata byk pilihan gak..

Mrs. Simplicity berkata...

hehehe, aku agak dah nome ni mesti beli laptop baru ke broadband baru ke. sebab nmpk ko nye komen kat entry aku. tahniah me, banyak jugak wishlist ko terlaksana this year kan? mmg rezeki korang sekeluarga. pilihan toshiba tu mmg terbaik. one of the best brans for lappy. bijak memilih menang memakai. eceh. aku mcm aieza, minat netbook. so pakai netbook je. bole masuk dalam handbag guni aku tu. hahahaa.. tp aieza, 1 yg fail bila tak leh nak insert cd. ish, baru la tersedar kekurangan dia. takpe la, ade la lebih kurang nye kan? tahniah me!

nome berkata...

bed: sure kamoo terkezut ek aku komen memalam buta...memandangkan sebelum ni aku hanya bleh view kat enpon..now aku bleh view dan komen sampai lebam...ekeke...

alhamdulillah wishlist utk thn ni tertunai sudah...cuma tinggal satu je lg..nak tau apa...aku nak kurus bed...huwaaaaa...hat tu dari tahun2 aku nak wat, asik x jadi jer....ekeke...

bed, mmg byk gak pilihan baju raya kat alam sentral...byk gak yg aku berkenan...insyAllah wiken ni aku menyusul...tp gi sorang2 je kot...

nome berkata...

alya: ko sure pelik aku komen entry ko pepagi buta...ekekeke...

alhamdulillah syukur aku dpt laksanakan wishlist aku thn nih...cuma kurus je x terlaksana2 lagi...bile la yer? xpe2 jgn putus asa...cuba lagi....

aku puas gak survey mcm2 lappy smlm...ramai yg recommend beli brand toshiba dan asus...so aku pun decide beli jenama toshiba..ko minat netbook yer? aku pun minat gak...tp no cd tu, yg membuatkan en somi aku pilih lappy gabak nih...aku ada tanya rege external harddisk..lebey kurang dlm 300 hengget...bleh je ko nak pasang kat netbook ko nnt..

nway thanks alya!

AieZa berkata...

toshiba good brand mie.. tahan lasak.. aku pun pengguna toshiba..

alya.. tu ah xde player.. tp bole je beli yg external.. leh masuk handbag itu juga sgt penting.. hahaha..

wah mie.. sesejak berlappy baru.. komen mu cepat je berbalas eh.. tahniah.. pasni rajin2 berFB plak yerr.. jomm kita reramai hasut bed FB plak pas nihhhh.. kahhhhhhhhhhhhhh..

nome berkata...

aieza: ko pun pengguna toshiba ek? tahan lasak ek brand nih? alhamdulillah...

tu yg aku bgtau kat alya, bleh je beli external harddisk kalau nak beli handbook...yg penting senang masuk handbag

pasni rajin la aku berfb yer...ekeke...bed lom ada fb ek? meh kita hasut dia...kahhhhhhhhhhh