Rabu, 18 Ogos 2010

Bukak Puasa Kelam Kelibut

kelam kelibut aku bukak posa smlm...pada mulanyer nak bukak posa dgn mertua kat shah alam..tp last minute cancel sbb shah alam ujan lebat

bibik aku mmg x masak sbb tau aku laki bini mkn kat luar...so apa lagi kami berdesup gi singgah beli kfc...walhal jam masa tu dah kul 6.50pm, sib baik kat kfc org tak ramai...kami rempit smlm udah mengalahkan mat rempit plak...redah segala ujan dan banjir....last2 sampai gak kat umah kul 7.20pm...giler arrr!

alhamdulillah dpt la kami semua berbuka puasa bersama2...tak sempat salin baju pun....terus adap makanan...

ya ampun yer aku tayang gambo makanan....mana tau kot2 bukak posa karang, korang ada idea nak mkn kfc plak...

anak banak yg tak sabar nak mkn...papahal tgu azan dulu


aku amik set combo A....ada 9 ketul ayam, mashed potato, coleslaw, air mirinda satu botol besar, fries...aku tambah cheezy wedges dgn shrimp hot spicy


bibik aku mmg kena makan nasi dulu...sbb tak kenyang katanye kalau mkn kfc jer


leesya sampai duduk mencangkung...sbb tak sabar nak mkn


tambah lagi koleksi aku...ekeke...smlm dapat kaler biru plak


sejuk beku aku kat opis nih....sib baik ada 2 shawl....semuanyer aku balut kat badan...sejuk tol...

8 ulasan:

AieZa berkata...

elok je muka ko yer dh ptg2 hari..

laju je korang mkn kfc.. aku pun nak jugak aaahhhh.. dah lama xmkn..

nome berkata...

aieza: ooh...gambar tu baru sat td aku amik...kalau muka aku time petang...dah rupe lain dah za....kahhhhhhhhh

kfc tu je sempat terlintas kat pale...sbb nak cepat kan...ate smlm aku dah lewat sgt nak singgah param bagai...

Mrs. Simplicity berkata...

tu la za, aku cakap kat entry sebelum ni. hat yg dia tunggu faizal tuh. maintain je. hehee..

me, shrimp dia best kan? ish dah terasa rasa ditekak aku ni. kena buka kfc kah? sabo2.. hehe.. tmbh lagi koleksi ko tu ye. mmg cute.

ish, dpt bayangkan betapa kelam kabut korang masa tuh..takpe, dugaan tuh..

nome berkata...

alya: ekeke...ada2 je ko beb...

shrimp dia best la..rangup dan cukup rasa...mmg sedap...sori ek..terdescribe psl shrimp udang plak...huhuhu...mmg cute tempat2 kunci tu kan....

mmg kelam kabut tau beb..dgn nak bukak puasa lagi, dgn basah kuyup lg...dugaan..dugaan...takpe, yg penting dpt berbuka bersama2 tepat pada masanyer....

suhida berkata...

mmg nome,nasib ahri ni mak aku na buka kat rumah aku.na kena masak.klu tak,mmg buka mkn kfc aku ni.hihihih..

nome berkata...

sue: masakan emak lagu super sedap dari kfc beb...untungnyer gi umah mak...aku lom balik umah mak lg nih...insyAllah wiken nih....

peah @ peps berkata...

nome..sedap tak prawn spicy tu..:)..semalam kami sekeluarga pun..kelam kelibut...husband nampak McD Double GCB...apelagi..terus sauk...

nome berkata...

peps: bleh tahan sedap gak...awak pun sama ek kelam kelibut bukak posa...wahhhhhhhh double GCB...sedap tuh!