Khamis, 5 Ogos 2010

KFC v PIZZA HUT

smlm aku merancang nak beli pizza pas balik keje, sbb dah tingin sgt nak mkn pas tgk kat blog aieza...so aku laki bini singgah la ke giant KJ (kelana jaya)...tp bukan pizza yg kami rembat...sebaliknyer kfc...kfc pun kfc la...janji kenyang...

aku tetap nak pizza gak sbb dah terliur tgk cheezy lava kat blog aieza aritu...dpt pepperoni chicken dominos pun best gak nih...mkn time hangat2...nikmat je rasa...

mgu dpn insyAllah kita dah start puasa...jadi mlm ni opis aku ada dinner kat hotel shangrila sempena kedatangan bulan ramadhan...hat ni aku hapdet esok

di kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf sekiranyer aku ada terkasar bahasa, terlebey mkn, terkureng pangai, atau tercabut mulut...maaf zahir batin dari aku...


en somi yg x sabar mkn kfc mlm td


aku amik combo A...ada 9pcs ciken, coleslaw, mashed potato, fries & cheezy wedges beserta 1 botol besar air mirinda merah...yg bestnyer percuma satu adiah comel..skrol bawah utk gambar hadiah tu


sedap hingga menjilat jari...tak percaya? meh tgk gambo bawah nih...korang akan nampak sapa yg jilat jari...snap curik2...kahhhhhhhhhhh


see..i told u...jilat jari tuh...giler sedap katanyer...lapo la tuh...kahhhhhhhhh...ampun bang...nak raya dah nih...


bibik ni pun leh tahan gak laponyer...licin sampai ke tulang...katanyer..kat indon xde kfc2 nih...dia ckp sampai indon nnt, nak meniaga kfc...what?! nak bukak kfc!!! bapak kaya ko bik...kahhhhhhhhhh...jgn lupa amik aku as pekerja mu..wakakakaka....terbalik sudahhhhh


kata bibik aku, gambar dia pegang ayam ni, dia nak letak as logo bisness kfc dia kat indon...kah kah kah...guling2 aku ketawakan dia smlm...RIPLEY'S BELIEVE IT OR NOT...manalah tau kan...tak baik ketawa...mohlah kita sama2 mendoakan kejayaannyer...kahhhhhhhhhhhhh...terketawa lagik..


inilah adiah comel pemberian kfc kalau beli set combo..aku dah guna utk letak kunci2


selingan..."biru mata itamku"...giler punyer biru la contact lens aku beli nih...silap tol! tu la gatai sgt nak torai kaler 'STERLING GREY FROM FRESHLOOK'...x sesuai lgsg dgn kulit aku yg 'cerah' sgt nih...arini gak aku orda kaler baru dari kwn..aku nak orda cam mata kat bawah nih...kaler hazel..baru la sesuai...


mataku kaler hazel tp dah expired dah...barulah mantop!

6 ulasan:

Mama Herda berkata...

perhhhh nome mata ko tu sm kaler baju ko..caya laaaa....

nome berkata...

her: kahhhhhhhh...ko pasan ek? aku tersamakan baju dgn mata...wakakaka...

mamashasha berkata...

fuyooo menawan betul lens kau me....u look blue bebehh....sedapnye makan KFC tuh....dinner eh? sure gempak ni..

aku pun mintak mahap jugak me kot ada yg buat kau tersinggung dgn perbuatan & kata2 yg keluar dari mulut ku ini..

nome berkata...

bed: lens ni x sesuai ngan aku la bed...kalau ko pakai, sure kena sbb kulit ko cerah...

kfc tu utk dinner...x dpt beli pizza...kfc pun jadiklah...

bed...aku mintak maaf ngan ko yer atas kekurangan aku...ampunkan aku kalau aku penah menyakitkan ati ko..hope our friendship last forever

Mrs. Simplicity berkata...

sebelum aku lupa. gmbr last ko tu cun la me! biru sgt eh lens tu tak perasan aku. sebab penah nmpk ko pakai lens kaler biru gak sebelum ni. ak sebiru ni ek? tp ok je pada mata aku.

aku rasa masa hari ko dinner kfc, aku anak banak pun dinner kfc gak kot. tp aku beli hat yg ada shrimp tuh. sedap sungguh. bekas kunci tu comel sgt kan? aku tak beli pun. ko dpt eh? best la. wah bibik, besar nye impian mu. berwawasan sungguh bibik ko ni. hahaha..

nome berkata...

alya: tq tq..kembang lubang idong aku ko puji beb...ekeke...

dulu aku penah ada lens kaler grey ala2 biru tp x sebiru nih...yg skrg ni ala2 biru turqoise plak...terang sgt...tp ok ek di mata kamoo...so aku pun wat2 ok gak la...ekeke...

ko pun sama ek mkn kfc aritu? shrimp tu sedap ek...tp aku x order aritu..sbb aku rembat barrel jer..nak cepat..ekeke...

bibik aku tu mmg cenggitu...impian besar mengalahkan shahir...wakakakaka