Rabu, 4 Ogos 2010

Ntah Apa2

ntah apa2 je la isi entry aku arini...kejadian ni berlaku ari jumaat lepas sblm aku sopping brg2 utk jamuan leesya, aku dan en somi singgah sign agreement kat sebuah bank di damansara...

antara pictures yg sempat aku rakam pakai enpon aku...aku pakai secondary camera sbb tu nampak kabur...

nota sipi: aieza..arini aku hengat nak gi beli pizza...terliur tgk entry ko smlm...huhuhu

see! penoh image kita org dlm camera...tu baru berdua tuh...kahhhhhhhhhh

en somi yg begitu khusyuk membaca terms & conditions


aku yg pura2 wat muka seyes...walhal tgn dok snap gambo...wakakakaka


cik abe yg x mo pandang camera...so aku layan diri aku sendiri...


x bleh blah...nak gak pose sorang2...

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

ME, SIGN AGREEMENT APE? BELI RUMAH KAH? WAAA BEST2! EWAH, SEMPA POSING TGH MENYAIN AGREEMENT YE. ME, AKU BARU TERINGAT BUKAN LAKI KO BARU BOTAK KE ARITU? CEPAT RAMBUT DIA TUMBUH KAN? HEHEH./.. TAKDE KENA MENGENA DGN TAJUK ENTRY. :D

AIEZA MMG. AKU PUN DOK TERBAYANG PIZZA MEATBALL TUH. BELUM TRY LAGI NI.

AieZa berkata...

ye ye sila beli pizza beramai-ramai.. kahhhhh pizza hut kena bg credit kt aku nih.. tolong promo pizza diorg.. eceh..

ermmmm sign agreement ape tu weh? ko dh confirm nk beli umah ke? iskk sibuk je aku.. tp mmg sibuk.. sibuk nk tau.. :D

blk kang singgah la pizza ye.. pastu mik gambo skali.. haha.. best2 mkn pizza hangat2.. lazatttt..

mamashasha berkata...

mmg ntah apa2 kahhhh....ko sign agreement beli apa tu me? poyo je serious jek ko nengok laki kau menyain tapi tgn sebelah ambik gambar! kah mmg amatur lah pas tu layan diri sendiri..tak buley blahhhhh la aku gelak sambil geleng kepala tgk gambo last tu.....

Jue @ atanayuiman berkata...

baru jer order dominos pizza tadi masa kat opiss.. hehehe.. sedap di makan panas2...

nome berkata...

alya: beli umah kah aku? atau tukar keta kah? atau yg lain2 kah? kah kah kah...takde apa2 la..juz tgk2 borang bank..jeng3x

boring tgk laki aku lama sgt sign doc tu, sbb tu aku layan diriku sendiri...huhuhu

laki aku mmg nak botakkan rambut je skrg nih...sbb kepala dia dah botak tgh...mula2 tu aku x biasa gak, tp lama2 redha je lah...

kalau ko beli pizza meatballs tu kan alya, sure ko x terlayan dah pizza2 lain..sbb dua kali ganda kenyang...try la...anda pasti puas! vavava cam iklan plak

nome berkata...

aieza: ko mmg duta pizza...pizza shud give u GOLD VVIP DICCOUNT...u deserve it!

agreement apa ek? dah dpt sok, aku gitau ek...insyAllah..doakan aku yer

nome berkata...

bed: poyo kan muka aku yg purak2 seyes tuh...kahhhhhhhhh...aku pun gelakkan 'lakonan' aku tuh...x bleh blah tol la...

dah borink laki aku x layan, terus aku layan diri aku sendiri...

nome berkata...

jue: dominos? sedap gak tuh...layan2...mkn panas2..mmg sedap di tekak...