Jumaat, 20 Ogos 2010

Kurma

malam ni aku ada majlis berbuka puasa di Hotel Sheraton Imperial, KL anjuran opis aku sendiri. Pukul 4.30 kang gi tukar baju...ada bawak baju spare tp malas nak tukar awal2....tiga ari turut2 aku berbuka di luar....hope ni last la...mgu2 dpn aku x larat dah nak berbuka kat luar...tak larat menanggung rindu org2 di rumah..eceh2

sebenarnyer aku nak citer psl kurma yg aku dpt arini, seperti tahun2 lepas aku akan dpt bekalan kurma dari pihak catering utk diagih-agihkan kepada semua org opis...tp sayangnyer aku tak bleh nak bg kepada semua org sbb bekalan thn ni kurang...aku hanya dpt agihkan kepada staff operations sahaja...kepada bebudak opis yg baca blog aku nih, hope korang paham yer...ala..korang bleh beli kat luar apa...kan? kan? ekeke...

selalunyer dpt sampai 10 kotak....tp kali ni dpt sket jer, x sampai 10 kotak pun...dlm satu kotak tu ada 12kotak kurma...so mmg cukup2 tuk operations...

nota sipi: berbuka di hotel royal chulan smlm mmg superb! the best buffet ramadhan ever...sbb ada lebey 800 jenis makanan yg dihidangkan...besar giler tmpt makan derang...siap ada pentas lagi...ada persembahan nasyid...ada mcm2 la...giler tol! aku mmg nak cadangkan kat Dato supaya wat open house kat sane...pttlah hotel tu dpt 6 stars sbb layanan dan makanan dia mmg diva! later2 aku hapdet yer...

lain plak kaler kotak kurma tahun nih....sumbangan ikhlas dari Eastern Distinction (catering kapal)


thn ni tak bape meriah, kalau dulu penoh stor aku dgn kurma..kali ni cukup2 jer...

6 ulasan:

suhida berkata...

nome, bestnya royale chulan.teringin weh na gi sana.bufet sana mahal tak.mak aih, 800 jenis mknan..memang melahap la weh.hahahaha...

mamashasha berkata...

aku belum dpt berbuka kat hotel lagi...huhu byk nye kurma ko me....
ecehhh rindu ye....

nome berkata...

sue: mmg sedap terangkat sue mkn kat royal chulan tuh...aku tanya rege satu kepala 90+++...mmg byk giler makanan...

nome berkata...

bed: xpe bed..ada byk ari lagi...mgu2 dpn sure ko gi mkn kat otel...

nampak je byk bed, tp cukup2 utk bebudak operations nih...xpelah, ni pun dah syukur...

mmg rindu nak berbuka kat umah...lagi2 dgn dak kecik aleesya tuh..

Mrs. Simplicity berkata...

sure diorg paham tu me nape diorg tak dpt this year. supplier tak anta banyak ye,. kitorg pun baru arini dpt kurma. tp tu la, aku kureng sikit kurma ni. ish, teruk kan? huhu..

nome berkata...

alya: ha ah...dulu dpt byk...now dah kurang...tp xpelah..dpt gak la dari x dpt...syukur dah tu...

ko x minat kurma ek? ooohhhh...mgkn sbb manis kot...