Selasa, 17 Ogos 2010

Hari Raya Gift dari Equatorial Hotel

salam kepada semua..arini dah masuk 7 ari kita semua berpuasa...alhamdulillah...

arini gak aku dpt hadiah istimewa sempena Hari Raya Aidilfitri dari Equatorial Hotel....seperti tahun2 sebelumnyer, Equatorial gift raya tidak penah mengecewakan...aku penah dpt satu set piring dan cawan antik yg ada cop mohor equatorial, pastu penah dpt box kulit yg dalamnyer ada kueh raya, pastu penah dpt hamper bakul rotan dan kali ni kami dpt hamper kueh raya dlm bekas rotan...cantek sgt! thanks yer...wat susah2 jer...ekeke...

now tgh tgu gift2 dari hotel lain plak...vavavava...kami x mintak, tp mereka (hotel) tu yg suka nak bagi...jgn ditolak yer...rezeki tuh...ekeke...

gambo2 bukak puasa di hotel seri melayu semalam bakal menyusul nnt... mungkin petang2...insyAllah...


baru puasa 7 hari....dah dapat kueh raya...selamat beraya yer...aku x mo bukak selagi belum 1 syawal..bleh caya ker? kahhhhhhh


comel...kiut miut..bekas kueh raya pun cantek..sayang nak bukak


selingan gambo aku ketika menunggu en somi di lrt kelana jaya...setiap hari aku akan melalui keadaan begini...bile pegi keje merempit naik moto....bile balik..aku menapak sampai la ke lrt klcc..then amik lrt klcc sampailah ke lrt kelana jaya...pastu tgu en somi, then rempit sampai ke umah...montot pun dah kebal dah...keras kematu...wakakakaka....

6 ulasan:

mamashasha berkata...

me, aku nampak muka kau cengkung la dah 7 ari pose nih..apakah????hehe
kumpul beb jangan tak kumpul.....sure cantek2 kan...

nome berkata...

bed: cengkung? kahhhhhhh....n'way thanks bed...tp statement tu wat aku tergelak jap...cengkung tang mana tuh...tang mata je kot...tp tang lain masih lagi gebus...

mmg tujuan nak kumpul...mana hat cantek2, leh la simpan wat kenangan....tp mana aku nak letak ek...lemari tarak...

Mrs. Simplicity berkata...

equatorial nye customer service sgt best eh me. tak penah mengecewakan. gift pun best. kuih raya? harap dpt bertahan sampai raya. tp kalau nak di kekah awal ape salahnye. ko balik keje ke tu? muka macam nak gi keje je. maintain fresh je. kalau aku tuh, udah mcm kungfu panda kot. hahaha..

nome berkata...

alya: kahhhhhhhhhhhhh...kungfu panda? ko nih...lawak tol la...gelak guling2 aku dpn pc nih....bile ko sebut kungfu panda, terus aku imagine panda tuh....kahhhhhhhhh...lawak2...

mmg tu muka aku pas balik keje...fresh ker? ish, taklah...peluh2 dah tuh...tp x nampak sgt kot..sbb aku guna camera phone...cuba kalau pakai dslr...sure nampak segala peluh 7 keturunan aku....ekeke...

customer service equatorial mmg terbaek..setakat ni lom penah mengecewakan aku...kalau aku wat komplen, sure derang solve betul2....thumbz up!

ellin_ibu_awathif berkata...

me, aku keje mneder eyh..besh nyer slalu dpt gift..siap bley wat collection lg... Selamat berpuasa!!! :)

nome berkata...

elin: kat sini derang (supplier, client & hotel) suka bg gift raya...kena terima beb...rezeki jgn ditolak...bleh la top-up kueh2 raya sok...ekeke...

selamat berposa tuk ko ye elin