Isnin, 9 Ogos 2010

Escapade Dinner @ Equatorial Hotel

jumaat lepas, aku dan semua secretary dpt jemputan dari Equatorial Hotel utk attend dinner for escapade member...hanya secretary yg memiliki escapade member dijemput hadir...

seperti thn2 lepas...ada tema utk dinner...kali ni tema 80's...sapa yg pakai dress to kill for that night, will receive special award and cash money...tp aku and the geng biasa2 jer...x kill mana2 pun...ekeke...segan seh...lgpun secretary dari company lain xde dress up2 sgt...biasa2 jer...lega! so xdelah rasa terpinggir...

kami pegi pun semata2 nak dptkan goodies bag dan lucky draw prizes...mmg best...adalah 2 org secretaries dari opis aku menang that prize...tahniah!

inilah tempat yg kami tuju...belakang opis aku jer...dekat sgt


tp still naik keta..ekeke...with noor and fara...


ramai gak yg hadir...cuma geramnyer..lambat start...dok tercongok kat lobby


kalau dah tercongok lama sgt, apa lagi...kami layan pose je la...wakaakaka


dah masuk ballroom...layan mkn kekacang plak...show nak start lambat


with noor


with farra...tp aku balik awal..sbb tak larat nak tunggu lama2...ekeke...sib baik dpt gak bag goodies tuh


inilah goodies yg kami dpt...ada macaroons (betul ke aku eja nih), vouchers, spa coupon, small gift and etc

9 ulasan:

mamashasha berkata...

lets party!!! muhaha best tu mie.....spa coupon tu kat equatorial ke?

nome berkata...

bed: sekali sekala gathering among girls..mmg sonok...

ha ah..aku dpt spa coupon kat equatorial...bleh la singgah berspa pas nih...ekeke...

suhida berkata...

aku pun suka goodies beg je klu attend event2.hik3..best2 dpt kupon spa.

suhida berkata...

oh,lupa lak.nome nnt join tau GA aku. :)

nome berkata...

sue: ekeke...sama ar kita nih...suka goodies beg..sbb mcm2 ada dlm tuh...

insyAllah nnt aku join GA ko..dlm proses nak wat nih

Mrs. Simplicity berkata...

girls night out eh. sgt2 enjoy dan yang penting bole release tension kan? :D

nome berkata...

alya: mmg girls night out..tp aku dpt joen derang skjp jer...ate en somi dah tgu utk pulang...enjoy la jugak walaupun skjp...

AieZa berkata...

yg mcm kuih tu ape mie? kuih la eh.. sedap je nmpknya tuh??

nome berkata...

aieza: yg rupe cam kueh tu..nama dia macaroons...sgt manis di tekak ku...x bape gemor sgt...biasa2 jer....