Khamis, 19 Ogos 2010

Berbuka Puasa di Crown Plaza

dah petang kan??? lagi beberapa jam je nak berbuka...so bleh la aku tempek gambo aku bukak posa smlm kat Hotel Crown Plaza...dinner kami ni ditaja oleh Boilermaster, Mr Goh...thanks ya!

ramai tol umat manusia berbuka di sana...di antara ratusan org yg berbuka di situ...bleh plak terlaga bahu dgn Erma Fatima kakak kepada Datin Seri Paduka Umie Aida...yeeehaaaa! sempoi...dtg bersama crew2 drama kot...mmg simple dia nih..pakai jubah kaler itam dan murah dgn senyuman....camtulah artis...i loikeee!!!

berbuka posa smlm adalah yg terbaek...sbb apa tau? sbb aku leh ajak my life partner a.k.a en somi dtg berbuka...tp tidak lupa tepon bibik dan leesya kat umah...kami lepak kat hotel pun bukannyer lama...ate ati rindu kat anak di umah...byk gak la makanan yg kami tak sempat nak rembat...

berbaloi2 bukak posa kat Crown Plaza nih...sbb foodzzznyer sgtlah meriah...penoh sampai ke luar kat kolam renang nun...tak caya ker? moh tgk gambo...

sementara tgu azan berkumandang...pose sorang dulu


ustaz yg bertanggungjawab melaungkan azan di dlm hotel....sedap sore dia


kami berbuka di sini


sambil berbuka bleh dengar lagu2 klasik melayu


tempat makan kami di Planters' Inn


makanan jepun


anak2 dara pingitan FVSB


aku dgn nani (HR)


aku dgn izzati (document controller)


aku dgn sheilla (PA to COO)


aku mkn apa tu? cuba tgk gambo bawah nih..ekeke..nyummy!


inilah foodz lazat yg aku mkn tuh...my peberet...lobster and oyster


korang nampak tu...marshmallow celop cokelat...


ini pun sedap...kue teow goreng


meja aku yg paling penoh sekali...kahhhhhhhhh


nasi kambing tak mandi...ekekee...bersama2 dgn roti john dan ais krim goreng


semestinyer my most favorite dish...solmon...sepinggan aku sebat ko...

8 ulasan:

A.I berkata...

perghhh!!! lobster pon ada gak? ayoyo karipuley...

nome berkata...

k.ai: ayayaya...kari gulei...nak wat camno...tetiba plak ada lobster di situ...ya ampun...

Yu'xan Lee berkata...

huh sedapnyer, tertelan2 air liur nie....Mesti terjah sana gak tgk lobster nome tue, hehehe.....

mamashasha berkata...

ya allah me COBAANNNNNN tgk makanan ko ni....standard la most buffet hotel full house ....

nome berkata...

zura: lobster tu mmg sedap...moh la terjah crown plaza

nome berkata...

bed: mmg tol pun bed...mana2 otel now full house semedang...kena book awal2...

sabar ek bed..dugaan di bulan posa...

Mrs. Simplicity berkata...

me, lapa! tang marshmallow simbah cokolat tu buat aku terliur. best bole bawak husband. nome, nanti ajar aku makan oyster. aku aritu nak makan tp tak termakan. takut. hahaha.. sengal!

nome berkata...

alya: mmg sedap sgt marshmallow simbah cokelat...nikmat...

tu yg buat aku epi sgt sbb bleh bawak hubby..sonok tgk dia mkn...

oyster? sonang baitu...sok2 kalau kita lepak mkn tmpt yg ada oyster, aku ajar ek