Isnin, 24 Januari 2011

Wedding Ayu Raudhah & Zakuan Adha

Tak jemu aku tgk gambo2 perkahwinan Ayu Raudhah dgn pemain bola Zakuan Adha nih...aku bukanlah peminat fanatik derang berdua, tp kehenseman dan kejelitaan para pengantin ni begitu menyerlah...suka sgt dgn semua design baju derang berdua (thumbz up to Man Kajang), make up ayu yg sgt mantop, pelamin yg moden dan cantek dan segala-galanya la! mmg aku suka...sapa yg dah tgk..leh tgk sekali lg...sapa yg lom tgk, meh aku kongsikan dgn korang semua...aku doakan semoga ayu dan zaquan akan kekal bahagia bukan setakat ujung nyawa jer tp sampai akhirat...amin

Kredit gambar kepada Facebook Asmady Ahmad.



























18 ulasan:

Mummy NA berkata...

ya ampun cantiknya dan jelitasnya ..sememangnya Ayu mmg sgt cantik dan sepadan ngan hubby dia...Moga perkahwinan ini akan kekal buat selamanya...amin

nome berkata...

noor soadah: cantek kan? tu ar psl...menyerlah kejelitaan dan kehenseman derang berdua....aku pun doa cenggitu gak utk derang berdua...amin

Mummy NA berkata...

tu la kan..beshnya ..kalau aku kahwin nak buat cenggini la..tapi aku suka tema dalam garden...jemput mana yang rapat sahaja...:)

nome berkata...

noor soadah: aku aminkan kak...x kisahlah dlm taman ker...dlm hotel ker..dlm umah ker...yg penting majlis perkahwinan ko berjalan lancar dan direstui keluarga tersyg...aku doakan kebahagiaan ko selamanya...

Mummy NA berkata...

amin

nome berkata...

noor soadah: udah cam kat fb lak rasanya...kahhhhhhhhhh....

x poyos berkata...

sudah sudah lah tu. cerita beg xde dah ke?

nome berkata...

x poyos: haih! sentap ker?! kahhhhhhhhhhh.....

x poyos berkata...

x sentap.. tp terkujat! ala jgn la marah.. nk berkawan laa.

nome berkata...

x poyos: orait! nak berkawan ckp jer...lenkali jgnlah komen ayat2 18SG...ganas tuh! u nak kwn...i ok...u nak lawan...i no hal...ekekee...

x poyos berkata...

kalau u no hal.. kita lawan la..

nome berkata...

x poyos: udah2 la tuh...lawan gaduh kat alam cyber nih..apa pekdahnya? kan? bikin ketawa org jer...ish3x...

lg2 kalau kita ni sesama melayu dan sesama muslim...tergamak ker nak gaduh? ish3x....

x poyos berkata...

nik aziz dgn pak lah tu tergamak jek gaduh.. ish3x.... jahat kan diorang.

nome berkata...

x poyos: u mmg lawak arrr...lantak derang la beb...benda buruk jgnlah diikut...apa da!

Mrs. Simplicity berkata...

ish, x poyos ni sape lak? x is stands for what? tak poyo atau bekas poyo? kahhhhhhhhh....

kita serupa me, aku tak jemu tgk gmbr kawen diorg. then sengih2 sorg2. mereng tak? kahhhhhhh... ater verangan konon sanding gini. ya ampun, tak sedar diri ko. :p

nome berkata...

alya: ha ah kan...x poyos ni stands for apa ek? adakah bekas poyos atau tak poyos? please explain :)

cantek kan derang berdua nih? seri pengantin mmg nampak ke muka...aku pun terasa cam nak bersanding balik tgk gambo2 derang nih...tp angan2 mat jenin je la...kahhhhhhhh

mamashasha berkata...

segala-galanya head to toe sgt cantek dimata aku.....sweetttttttttttt! hope berkekalan hinggat ke akhir hayat..

nome berkata...

bed: mmg betol bed....cantek sgt dari kepala sampailah ke kaki...semuanya aku soker...aku pun doa camtu gak kepada derang berdua...