Jumaat, 14 Januari 2011

Happy 12th Anniversary to Me & Husband

Happy Anniversary to me and my husband yang ke 12thn! (bukan anniversary kawen yer, tp anniversary couple dan tunang jer) yeehaaaa!!!! arini genap aku jatuh chenta dan jadi pasangan my husband since 14 January 1998. Tak sangka cepat tol masa berlalu...alhamdulillah syukur...segala susah payah, perit kelat masam manis dan masin kami dah lalui bersama...x penah sekalipun cinta aku terhadap suami Faizal Hussin berubah walaupun byk dugaan mendatang...aku akan tetap bersama2 mengharungi hidup ini bersama2 beliau...insyAllah...doakan kami yer kwn2...

antara sifat2 suami yg aku suka:
  1. of kos aku jatuh chenta sbb dia beragama
  2. romantik
  3. dia sgt2 penyabar...lg2 dgn aku yg baran nih
  4. ringan tulang...suka tolong aku...x penah biarkan aku terkontang kanting wat keje sorang2
  5. dia pandai main muzik
  6. dia lawak sebenarnya....tp dgn org dia x pandai nak melawak..dgn aku jer dia berani wat lawak circus
  7. seorg bapa dan suami yg sgt2 penyanyang
  8. seorang anak yg soleh...x penah sekalipun aku tgk dia meninggi sore dgn mak bapak dia...apatah lg melawan...seyes, aku berani bersumpah...
  9. walaupun $$$ dia x byk mana, tp aku syg dia sepenoh jiwa raga sbb apa yg dia ada dikongsi bersama seluruh keluarga
  10. dia sanggup bersusah payah mengharungi hidup ini dgn aku sampai bila2
masa aku taip entry nih, air mata aku nak mengalir...mengenangkan kenangan pahit manis aku dan dia bersama...tak sangka sampai ke tahap ini hubungan kami..dan kami harap cinta antara kami tidak akan berubah sampai bila2...i love u very strong abang! ekeke

nota sipi: maaf yer korang...arini aku cam nak taip ayat2 romantik sket..bukannya apa...bg la chance kat aku nak beromantika de amor dgn en somi...kahhhhhhhhhh...(bajet nak suh en somi baca...manalah tau balik keje kang ada celebrate apa2 ker...kan abg kan?)


"kenangan manis kau dan aku tak akan berubah...duri ranjau dalam bercinta...lumrah donia...ooohhhhh sayang menyanyang, cinta dikenang" (tu dialog lagu citer Azura la)


aku dan dia together forever...insyAllah...amin


diselitkan sekali gambar tunang kami pada 14 January 2005...kemudian kami bernikah pada 18 February 2006...jgn konpius yer!

couple dan tunang pada 14 Jan...ooohhh sungguh bermakna tarikh tu...lg2 arini jatuh pada ari jumaat..ari seribu keberkatan..amin

aku tgh syok amik feel atas katil...di zaman pertunangan....keh keh keh

22 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hepi enibeseri :)
semoga bahagia selamanya
aminnnnnnn

Mrs. Simplicity berkata...

happy 12 anniversary to nome and faizal. moga kebahagiann kekal milik korang ber2. amin...

me, part buat laak depan org tu sama pulak, kalau tgk laki aku cam stone je, tp kalau depan bini. ya ampun. kahhhhhh... ok la tu kan, ada benda kena reseve utk bini je. ;)

nome berkata...

tinie: tq tq my fren...amin

nome berkata...

alya: terima kasih fren..terharu aku..

wan pun sama ek? wat lawak dpn kamoo jer...bakat terpendam tuh? dpn bini je berani wat lawak...dpn org segan kot sbb takut tak menjadi...ekeke...tp tu lah istimewanya meraka2 ini menjadi suami kita....

Jue @ atanayuiman berkata...

happy anniversary akak and asben..
seriusly, mmg betul.. Kalau dia boleh terima kita seadanya, haruslah kita pun begitu kan...? apa yang kurang and lebih itulah penyebab kita sayangkan diaaa...

semoga hubungan akak and asben sentiasa di penuhi dgn kasih sayang..
amiin..

nome berkata...

jue: akak sokong 200 peratus...thanks jue for the wish...terharu dibuatnya...

ayien78 berkata...

Nome..selamat ulang thn... bestnya bercinta, bertunang n berkahwin dgn org yg sama n bahagia smpi skrg... ayien dulu penah experience buang masa 8 thn bercinta but atlast bertunang n berkahwin dgn suami yg skrg .... Syukur sgt di jodohkan dgn jodoh skrg

nome berkata...

ayien: thanks ayien...

alhamdulillah kita semua dpt jodoh yg baik2...kepada Allah sahaja tempat kita mengadu, dan hanya Allah yg menetapkan jodoh hambaNya...

sekurang2nya ayien bahagia dgn jodoh ayien sekarang walaupun x bercinta lama...tu namanya rezeki terpijak...ekeke...mie juga doakan semoga ayien dan suami berbahagia bukan sehingga ujung nyawa jer, tp untuk selama2nya...amin...

Mummy NA berkata...

hehehe selamat ulangtahun bertunang dan bercinta ya mie

nome berkata...

kak nor: thanks kak :)

mamashasha berkata...

to nome & faizal....selamat ulangtahun couple, ulang tahun tunang...12 years me? lama tuh....kalau kawen dah ada anak dara korang...hehe anyway semoga jodoh kalian berkekalan hingga di pintu syurga...amin...

Norsi berkata...

uishhh.. dah 12 tahun mie? lama tuhh.. eppy eniversari (^_^)

semoga bahagia hingga ke hujung nyawa. semoga bersama hingga ke akhirat. aminnn

p/s : suka bangat gambo tunang mie yg last tu. serius comeyyy! klasik gitu. rasa cam nak cilok simpan wat kenangan (ganti gambo mie masa kecik2 dulu yg norsi ilangkan.huhu)

Lyana Mansor berkata...

pergh akak...kalo kawen dulu anak dah sekolah dah..hikhikhik...

hepi anibeseri kak nome...

Mama Herda berkata...

alhamdulillahhhhh...aku doakan yg terbaek utk ko & fmly nome!!!!

nome berkata...

bed: thanks lalink....ha ah ek, kalau aku kawen 12 thn lepas, sure aku anak dara ek? ekeke

nome berkata...

norsi: thanks norsi...sebak mie...
apa?! (sambil ketip bibir) gambar mie masa kecik dah ilang? huwaaaa sob sob...mie simpan lg tau gambo kita masa kekecik dulu...sbb kita dah lama jd kwn baik...bukti tuh...tp xpe, gambo x penting, yg penting norsi x loper mie..kan? x sabar nak jumpa

nome berkata...

lyana: tol lyana...kalau akak mengenyam (gatal) nak kawen masa muda dolu...sure anak2 dah ramai sekolah..keh keh keh
thanks lyana for the wish!

nome berkata...

her: thanks her! terharu aku

Tanpa Nama berkata...

happy anniversary hot babe...
semoga berbahagia dan dalam lindungan Allah SWT...amin

A.I berkata...

Syukur (^_^)
epi aniversari beb! semoga kalian akan kekal bahagia hingga kehujung nyawa..amin..

nome berkata...

izzati: thanks beb! sayang kamooo

nome berkata...

k.ai: thanks sis! thanks for the doa...amin