Isnin, 17 Januari 2011

Dinner sempena Anniversary Couple & Tunang

sempena anniversary kami yg lepas, kami idaklah celebrate apa2 sgt...juz merempit naik moto balik dari keje, menuju ke Uptown Damansara...en somi baek hati nak bawak ke tmpt dating kami dolu2...motip beliau ke sinun, sbb nak bawak aku mkn western stall kegemaranku...mana lagi kalau bukan STIZZER...nyummy!

kami order air epal asam boi Ali Baba dan 2 Black Pepper Steak Stizzer...wallah!!! cuma yg bezanya adalah harga...dah naik oooo! semuanya dah up...giler kejung! tp anniversary punye pasal...sebat je la!

dalam keadaan ujan lebat, kami sanggup rempuh semata2 nak celebrate anniversary berdua...basah bersama sbb merempit naik moto...di sinilah tempatnya

inilah gerai western food kegemaran aku dan en somi...mcm2 ada..semuanya sedap2 belaka!


inilah kekdah org lapo senyum...x bape nak meleret...ekeke...

aku yg dok tahan sejuk dan lapo...sabar menunggu makanan...


part ni yg buat aku hangin, tgh syok2 romantika de amor...tetiba dpt panggilan org opis en somi...mintak beliau dtg ke opis....tp en somi sanggup ketepikan hal2 keje sbb anniversary punye pasal...thanks lalink!

tu dia makanan yg diorder...berasap2! dua Black Pepper Steak...nampak cam sket tp byk ooo...aku pun x larat nak menghabiskan...so my half part, serah kat en somi utk diperabiskan...

ada sayur, kentang goreng and steak...yg penting kena more gravy...baru ummpphhh!!!

5 ulasan:

ayien78 berkata...

nome...nmpk sedap gilerrr.... tapi kat ne ni??? uptown yg mana?? yg damasara tu ke??? meleleh2 air liuq tgk gambar2 ko ni adeiiihhhh

ayien78 berkata...

nome...nmpk sedap gilerrr.... tapi kat ne ni??? uptown yg mana?? yg damasara tu ke??? meleleh2 air liuq tgk gambar2 ko ni adeiiihhhh

nome berkata...

ayien: ha ah yien....kat uptown celah damansara tu...ko tau kan? sedap weiii...seyes sedap...tempat peberet aku kalau nak mkn western..apa kata ko culik org umah ko ke sinun..best ooo!!!

Mrs. Simplicity berkata...

aku masih ingat lagi kedai makan ni. tmpt korang dating. dulu2 selalu gak pegi eh skang dah kurang eh. ok la tu, bukak memory lane sikit. ehehehe...

nome berkata...

alya: kahhhhhhh...memory lane ek? lawak la ko...ha ah saje je mkn kat kedai ni sbb nak igt memori lama...tmpt jatuh chenta la katakan..haruslah diingati..ekeke...