Selasa, 25 Januari 2011

Rambut Aleesya

Dalam entry semalam...aku baru je dok citer psl rambut leesya yg panjang sampai ke pinggang...but now rambut leesya tak panjang lagi...rambut leesya sudah di make over oleh bibik semalam...daripada panjang pinggang...now sudah pendek paras bahu..

Aku? suka sgt2...bukan aku x suka anak aku rambut panjang...tp bg usia leesya...seeloknya jgn panjang sgt...biar kepala tu ringan sket...bebudak kan kuat berpeluh kalau main, so jd rimas kalau rambut panjang2 nih...lg satu, senang nak uruskan rambut pendek nih...nak belajar pun senang masyuk...idaklah pikul beban sgt atas kepala dia tuh...rambut leesya bukan cam aku yer...rambut aku very tipis the nipis (gatal kaler rambut mcm2 dan guna produk macam2...akhirnya aku fadan moker sendiri...kahhhhhhhh) tp rambut leesya tebal dan itam berkilat...syukur alhamdulillah...tgk dia main pun senang ati je smlm...tak rimas pun! nak ikat rambut pun senang...best2!

rambut leesya sblm di make overkan...panjang sampai ke pinggang


now udah pendek yer...pendek paras bahu..


senang nak uruskan...hope rambut dia yg curly2 tu x ilang..sbb aku mmg soker sgt rambut curly besar2 nih...


dia pun soker dgn rambut barunya


motip letak gambo nih...nak show off beg baru Noor Soadah...bukan aku punya yer! gambo ehsan daripada BB Noor Soadah...baru je snap td...


yahoo aku dah bleh pakai baju kebaya nih...lama terperap dlm lemari...baju zaman anak dara dulu...berbunga2 ati aku bile dpt pakai baju ni balik...dlm proses nak selongkar baju2 lama dlm lemari...hope dpt pakai...tu azam aku thn nih..amin

12 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

rambut anak aku smpi sekarang , tak panjang2 punnnn huhuhuhu

ko dah kurus??? ecececece
ko tunggu aku lepas banak nanti, nak kuruskan badan gak

nome berkata...

tinie: dulu rambut leesya ni mmg susah nak tumbuh...tp alhamdulillah lepas je cukur rambut...rambut dia terus kuar lebat and cepat panjang lak tuh...

ececececehhhh!!!! ko boleh beb! pasang badan yer pas pantang sok...

Tanpa Nama berkata...

teringat pulak rambut panjangku paras pinggang yang sudah aku potong.
menyesal weh potong pendek sgt,sbb time blow mmg lah nmpk pnjg,tp lepas tu dh bergulung2 bouncy2,nmpk pendek pulak..huhuhuh

wah..dah pakai kebaya itu..solid siotss...cun..n keep it up babe

nome berkata...

pulut coco/izzati: beb...rambut ko dulu mmg panjang...igt tak masa aku temankan ko beli tudung kat Arzu dulu..mmg panjang siot rambut ko...panjang sampai ke pinggang...lebat dan curl2 lak tu..cantek weiii!!! now dah pendek yer? xpelah beb...kejap je panjang balik tuh...

yessszzaaaa!!! thanks beb...sbb bg full support kat aku...cayang kamoo!

Mrs. Simplicity berkata...

1. aku suka new style leesya. nak pengsan gelak ko sebut takde la beban atas kepala. kahhhhh... sabojela.
2. cun seh kebaya ko itu. walau pun zaman ko muda dulu punya
3. saodah punya handbag, meletup!

nome berkata...

alya: begini komen balas dari aku...kahhhhhhhh:

1) ok kan rambut leesya camni? bg aku senang weiii kalau rambut dia pendek...senang nak sikat, nak ikat, nak tocang dan segalanya la...beban atas kepala? kahhhhhhhhh...aku baru pasan..lawak la pulok...

2) lama weii kebaya tuh..thn 1998..umo 18 thn, mmg x sangka leh sarung balik...alhamdulillah

3) tu ar psl...melatops beg dia! kalau ada kaler merah, sure aku rembat...

rusna wana berkata...

klu dh boleh pakai baju lama tu - nmpknya dh kurus lh tu..aku dh start pakai baju lama2 - selongkar balik mana yg boleh dipakai..tp kllu kebaya tu tak leh nk pakai lg lh..coz dulu 50kg jer now dh 58kg..hik hik...

nome berkata...

rusna: nak kata aku kurus mcm sblm kawen...lom lg la..sblm kawen berat 48-50kg...skrg ni 60++kg..so kena keje keras lg la yer...

ko idaklah gemok mana beb...58kg kira hot mama la tuh...tp kalau ko berazam nak kurus sampai 50kg...aku as fren, bg full support kat ko k...caiyok2!

x poyos berkata...

beg beg beg beg beg beg begssssss

nome berkata...

x poyos: lalalalalala :P

fariz jahaya berkata...

ari ni nak balik cepat.. nak gantung langsir baru... mau raya raya raya

Yu'xan Lee berkata...

mmg cantek oo kebaya tue, tertarik nih...

ada anak dara time nie yg best nie, boleh wat gaya rambut mcm2, hehehe