Rabu, 19 Januari 2011

Hamper Utk Boss

begini ceritenya...semalam aku gi meronda cari hamper or small present utk boss kechentaan aku kat klcc...aku gi klcc sambil ditemani bff Noor Soadah dan Izzati @ Pulutcoco...

adiah ni dikongsi bersama dgn 5 org secretaries...nama pun dah ujung2 bulan, maka kongsi $$$ dgn secretaries lain adalah satu jalan yg terbaek...kahhhhh..yelah, aritu aku dah terbang $$$ utk beli adiah Capt Jai (telan belanja ratus gak la)....so dah sampai up to climax la yer...tp aku percaya rezeki Allah pasti ada pd setiap hambaNya....yg penting kena sentiasa bersyukur...nescaya rezeki tak kemana...pasti ada bg kita semua..insyAllah...peringatan utk diri sendiri kejap...

berbalik pada token utk boss aku nih, aku belikan dia patung Rabbit color gold...sbb thn ni adalah thn rabbit dan boss aku plak lahir pd tahun arnab...so mmg wajib adiahkan beliau patung rabbit nih...sib baik patung rabbit, kalau patung babi...i'm sorry la boss...i bagi u cash and u go buy sendiri la...kahhhhhhhhhh...boss aku baca blog aku nih...mampos aku kena rejam kang! tak lupe juga belikan sekali kueh raya peberet beliau...tart nenas...mmg sedap gilos tart nih...tp mahal la plak jual kat klcc nih...pejam mata sudah...

inilah antara adiah yg kami bg kat Mr Wong...janji ada walaupun tak se gah mana...tart nenas gemoks, patung rabbit yg berisi cokelat marbeles dan 3 kuntum bunga cokelat...


lepas dah disusun dlm bakul...maka camnilah jadinya...bakul recycle u! kahhhhhh...ampun boss...


fara nak interframe sama :)


turn aku plak posing dgn hamper


kad pun x sempat nak beli...maka aku buat je lah sendiri..kahhhhhhhh


aku dan dia....maksudnya aku dan boss da!


nak jugak tu...ekeke...

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

tak kisah la recycle bakul ke tak me, janji korang ingat. sure boss korang terharu. mmg best la korang. boss dgn staff takde gap sgt. appreciate each other. harus contract sampai mati di FSVOP ye? heheh.. happy birthday boss nome! mau angpow boss! :D

Mummy NA berkata...

aiseh asal nama aku mesti nama penuh hehehehe....happy CNY pada Mr Wong...

nome berkata...

alya: awat panjang sgt nama company aku tuh? kahhhhhhh...salah la wei...FPSO Ventures da...kahhhhhhhh lagik...

tol ckp ko...adiah x penting sgt...yg penting sgt ingat mengingati...dia bg aku hamper...aku pun wajib bg hamper gak...bak ckp omputih..."WHAT U GIVE, U GET BACK" kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

kak noor: aku soker apa nama penoh ko tuh...fenat mak ayah ko bg nama penoh...ko seharusnya bangga...cam aku ni ha...aku x kisah pun org nak ejek ke apa nama aku nih...tp aku bangga sbb different from others...tol tak? NOORMY AZURA TAMAT...tamat tuh...berbeza dari yg laen...glam lg..setiap kali abis citer melayu, sure nama BAPAK aku akan kuar kat TV....KO ADO? KAHHHHHHHHHHHHHHH

Mrs Lay Chee Kang Sweet berkata...

Happy Lunar Day..

nome berkata...

Mrs Lay: same to you...mana angpau? ekeke...

Mrs Lay Chee Kang Sweet berkata...

i belum kawin maa.so u yg kena kasi i angpow. i mau banyak tau!

nome berkata...

Mrs Lay: lor! lupakan je la..lalalala...kahhhhhhhhh :P