Jumaat, 21 Januari 2011

CHARLES & KEITH

Bukan nak riak..bukan nak tunjuk...sekadar tempelan gambo2 biasa je di blog ini yg ku anggap sbg diari idop....tu jer...

No surprise...for me it's only a number....3hb feb (raya cina pertama..manyak ong oooo!!!) aku bakal berusia 31thn...so persediaan awal, adalah survey brg2 yg ku kehendaki (kalau diperkenankan oleh banker a.k.a org umah aku atau mr hubby) kahhhhhhhhhhhh

Dlm zaman harga barang2 meningkat skrg nih, aku hanya sekadar survey brg2 yg tercapai dek akal jer...yg tak tercapai dek akal spt brg2 berjenama...wajiblah diabaikan! peringatan utk diri sendiri...maka aku ajaklah bff meronda2 di pavillion tengahari td...idaklah ke Gucci, atau ke Tods, ataupun ke Ferragamo...aku sekadar singgah ke Charles & Keith...tu ajer (eh ye ke serong ke sana jer? hanya Farra & Noor Soadah je yg tau) ekeke...

bags...bg aku biasa2 jer...tgu new collection which is akan sampai next week...ikut kata promoter yg sudah kenal sgt dgn muka aku nih...ekeke...


yg ni pun sempoi gak


sedang2 aja! tak melecet sgt...


pose dgn beg nih...tp aku cari beg caler merah utk menggantikan beg lama aku yg sudah kusam...so tgu new collection la jwbnya...kalau tak, cari kedai lain


yg merah ni adalah beg pilihan Noor Soadah...comel!


sambil tgu Noor Soadah bayar purse dia (dia beli purse baru), aku yg ngok ngek nih mencuba spek2 di Charles & Keith...dlm byk2 spek kat situ, aku berkenan hat nih...ala2 JLO gitew...sempoi! kalau pakai spek ni sambil pakai topi karipap besar tepi pantai tu (kim kardashian & JLO selalu pakai) mmg cantek...so spek ni sudah ada dlm senarai ku...


aku berkenan dgn purse nih...simple! cun! menarek! in my list too sbb purse dulu dah berumo 4thn....ada byk robak rabik...maka haruslah bertukar...insyAllah

14 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, wallet last tu, aku cam bekenan pulak. ya ampun bday ko diraikan oleh semua ater cuti semalaysia. heheheh... 1 day, kita kua kita mesti shopping sekali la. ko lead ye! :D

Mrs Lay Chee Kang Sweet berkata...

manyak luitt laa you. sudah tunjuk kena beli lor!

nome berkata...

alya: moh beb...kita beli sesama...tp $$ hak milik sepenohnya mr hubby kita...camno? good idea tak? kahhhhhhhhhh...

kebetulan besday aku aritu...so aku umumkan coti seluruh malaysia dan donia bg mereka yg menyambutnya...restu aku sentiasa bersama kalian...kahhhhhhhhhhhhh apakah??!!!

kalau ko berkenan purse tuh, jom arr...ada byk kaler...ada kaler merah (hat ni aku dah cop yer), kaler itam, kaler cokelat cair dan kaler putih....so mana satu pilihan ko alya? roger aku yer...aku ON!

nome berkata...

Mrs Lay: silap lor! bukan uwang i la dear...uwang hubby i...kahhhhhhhhhhh

Mummy NA berkata...

lawa lawa ...mak sukaaa

nome berkata...

Noor Soadah: dasat mak ko kak...kahhhhhhhhh....apa lagi...purse dah baru...beg tu bile mau beli baru? esok kah? jgn lupe beli dress yg ko nak sgt td...claim kat banker jer...kahhhhhhhhhhhh lagik

x poyos berkata...

poyossssssssssssssssssssss

nome berkata...

X POYOS: kahhhhhhhhh....dasat la lu! jom jumpa simpang 3..ada bran!

apa2pun alhamdulillah...x sangka lu komen sini...maknanya lu mmg skodeng blog wa la...x sangka la bro!

nome berkata...

x poyos: nnt wa wat satu entry khas utk lu...kat situ lu leh poyos seberapa byk lu nak poyos! sekian daripada yg poyos! wakakaka...kahhhhh...muahahaah..gelaksyaiton nirrojim

Mama Herda berkata...

aku dh lama x hopping nokkkkkkkkkkkkkk!!! aku dh gigil ni..hahahaha

Mummy NA berkata...

Mie..handbag aku dah dpt...muahahaha...tapi warna itam..Dress pun dia dah belikan ...muahahaha....hari Jumaat gak aku dpt lepas aku dok pos pic kat FB...alhamdulillah rezeki...:)

nome berkata...

Her: x lama lg ko dah leh sopping sampai lebam mek...selamat bersopping yer...lg2 dah ada anak gegel, sure sopping ko lebey kepada fink pasnih...kan? ekeke...comel tol anak ko her

nome berkata...

noor soadah: rezeki terpijak namanya...aku tumpang gembira dan tumpang jeles...ko dah rembat dulu...cantek lak tu handbag ko tuh....ada kelas!

Mummy NA berkata...

hehehe ...makasih..aku pun orang belikan sbg hadiah...semoga rezeki incik EMrad akan bertambah2 ..boleh belikan lagik kan...:p