Khamis, 27 Januari 2011

Lunch Kat Kampung Baru

bluuuurrrppp!!! alhamdulillah...kenyang pewot aku ngan kengkawan...jauh melangkah lunch arini...ke mana? ke mana lagi...ke Kampung Baru...kat pintu gerbang tuh...sedap ya amat mkn ikan bakar kat situ...aku mmg peberet mkn ikan bakar...lg2 kalau ikan yg dibakar tu Ikan Keli...perghhhh...superb! mmg tangkap leleh...kalau dah gaji, kompom aku rembat 10 ekor....giler tamak! kahhhhhhhhh...gaji esok..maka aku mkn sekor dua je lah...tp mahal ya amat la ikan bakar skrg nih...sekor 5 hengget...bukan besar mana pun...celah gigi jer...xpelah...dah rezeki kedai tuh...redha jer...

petang kang ada jamuan besday kat opis aku nih...so dah mkn lagi...maka lunch td aku ratah ikan jer...tgu jamuan kang...tp lambat la pulok...xpe2...


inilah tempat kedai ikan bakar tuh...masa aku dtg x ramai sgt...lepas je kul 12.30pm...berpusu2 org terjah...ya ampun!


time ni kul 12.15pm..org x meriah sgt...pas kul 1 camtu...mmg ramai org


aku amik ikan keli sekor...ikan pari kwn aku Izzati mkn...kuah ikan bakar tu mmg malatops!


x sabar nak mulakan sesi makan-makan


pewot kenyang..wajib suka ati..


farra x pandang kiri kanan dah...dia amik ikan talapia...rege? 5 hengget gak...


izzati amik ikan pari bakar...5 hengget gak...


ni ikan keli cinonet aku...rege sama cam pari dan talapia...5 hengget...haih! walhal kat pasar malam ikan keli sekilo 5 hengget....xpe2 rezeki kedai tuh (sambil ketap bibir..arrghhh!!!


kucing lapo yg gigih menggodek2 makanan

8 ulasan:

Mummy NA berkata...

kidal aja tangan dia korek sisa2 makanan ...comel

nome berkata...

noor soadah: cian kucing tu lapo...sob sob :(

Mummy NA berkata...

kan..kucing lapo pandai carik mkanan tau mie ..tu yg dukung anak tadi minta duit ..sian budak tu lagik sian... :(

mummy anggun berkata...

comelnya aku weh!

nome berkata...

noor soadah: aku x sanggup la tgk peminta sedekah guna budak kecik tuh...mmg coi la! jdkan budak tu sbg modal utk minta sedekah...cilakak tol!

nome berkata...

mummy anggun / farra: ha ah! sgt comel...ikan yg ko mkn tu la..comel tol...kahhhhhhhhhh...

jap lg ada mkn2...sure sendat mandat pewot...

Mummy NA berkata...

comel la kan farra sbb aku yang amik pic tu...;p

nome berkata...

noor soadah: mmg terer ko amik gambo...ala2 wartawan gitew...keh keh keh..