Jumaat, 28 Januari 2011

Happy Holidays Semua!

minggu depan sure ramai yg amik cuti panjang sempena Hari Wilayah dan Chinese New Year...maka dengan ini, aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat bercoti dan berilek2 sepanjang musim perayaan nih...

insyAllah cuti panjang sok, aku sefamily nak berhoye2 ke Melaka jer, dah alang2 ke Melaka...aku plan nak singgah umah boss terchenta aku Mr Wong...manalah tau kot2 ada angpau nnt..kahhhhhhh

cuti kami ni lgsg xde buat preparation apa2 pun...hotel x booking...pakai redah jer...kalau ada rezeki masa walk in nnt...adalah hotel utk kami sok...kalau tak, balik tu singgah semenyih jer....ekeke...


Happy New Year of the Rabbit. 兔年快乐!(Tù nián kuàile!)

The rabbit symbolizes qualities such as mildness, kindness, friendliness and purity, so this year is supposed to be a peaceful and warm year.

The rabbit falls on the following years: 1902, 1915, 1927, 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999, and 2011.

People born in the Year of the Rabbit are smart, gentle, and knowledgeable, and have good personal relationships. They can be successful as musicians, scientists, consultants, translators, teachers and public relations managers. Some famous people born in the year of the rabbit are: Queen Victoria of Great Britain (1819), Albert Einstein (1879),
Johnny Depp (1963), Angelina Jolie (1975)

HAPPY HOLIDAYS AND HAVE A SAFE JOURNEY!!!

2 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

berani ko tak book awal2? fengsan la ko cari sbb aku dah letih cari tau. semoga berjaya
waakakakakakakaka

nome berkata...

tinie: slumber oooo!!! kalau xde hotel sok, berkhemah la aku anak banak kat melaka tu nnt...kahhhhhhhhhhhh....kalau terjumpa atau terlaga bahu, tego2 la aku...