Rabu, 26 Januari 2011

Kaftan Menarek! & Tertarek!

ada kwn aku kat opis ni jual kaftan cantek2...mmg stylo la! mcm2 kaler dan fesyen ada..dia ada bawak td nak tunjuk kat aku...so aku dgn rasa besar hati menorai la salah satu baju yg dia bawak tuh...so why not aku kongsikan bisness kaftan ni dgn korang semua...tu pun kalau korang minat nak beli...kalau x beli...its ok! no paksaan dlm bisness...

nak beli kat butik luar...mahal nak mam! rizalman? mampukah? butik innai? terbazir $$ la pulok...kat kwn aku nih murah2 jer....sweet lak tu!

roger aku kalau korang berminat...sila emailkan kepada pyger_ps@yahoo.com

price? dlm email aku gitau...

antara koleksi kaftan dan sewaktu dgnnya...semua nak rembat...tp apakan daya...keh keh keh

hat ni mmg marvelles...

Seri warna wrna maia wajik

New maroko3

maroko satin silk

marocco pink-item

Maia wajik

Maia sifon

Gradasi swarosky

floy krancang

floy gradasi

floy

red (2) nama kaftan nih...sempena chinese new year...mmg sesuwei sgt la pakai kaler merah ang ang nih

cantek kan baju nih...namanya maia oval tarakota dan ung...apa kata aku try pakai...x sabar tol...very the gelojoh!

aku soker kaler dia yg ala2 brown gold tuh..lom penah ada lagi collection kaler baju camni...jatuh chenta bile pertama kali memandangnya...

selamba je aku sarung kat dlm opis...lantak disitu...kahhhhhh....lupa nak gitau, baju tu korang kena ikat ketat sket..baru la ikut body...aku time ni kelam kelibut...so pakai sarung jer...tali ada kat dlm baju tuh

so far aku baru ada 2-3 elai kaftan dlm lemari...hat ni aku pakai masa hari raya Aidiladha tahun lepas...beli kat salah sebuah butik di SACC Mall Shah Alam...

baju ni lak aku pakai masa Malam Anugerah Best Service Award di Impiana KLCC thn lepas...beli kat butik Qamilla SACC Mall Shah Alam

14 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

cantek2 lah bajunya.. skang mmg banyak pattern cam nie kan.. suka tgk...

nome berkata...

jue: tu la jue..so sweet...rege x mahal mana pun jue..still mampu dibeli..

now mmg fesyen ala2 kaftan...akak pun minat fesyen camni...

Mummy NA berkata...

sapa yang jual kaftan tu? apasal aku x tau...lawa2

nome berkata...

noor soadah: kahhhhhhhh...biarlah rahsia...ko nak? jgn malu2 skype aku...cam biasak!

murah weiii...ko kan soker fesyen ala2 kaftan nih...

Mummy NA berkata...

berapa rega yang merah tu red 2..sapa jualllllllllll???

nome berkata...

noor soadah: rege? nnt aku skype ko...hat merah yg ko nak kan? ok noted...

Mummy NA berkata...

aku dah skype ko x reply punn....x jadik belilah camni...:(

nome berkata...

noor soadah: aku pasan blink2 skype nih...td wong dok sebelah aku daaa...ko nak cari nahas?! kahhhhhh..rilek ar bro...ko bukannya jauh mana pun...sebelah tingkat jer..aku roger ko skrg

x poyos berkata...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

x poyos berkata...

i suka picture yang last sekali tu. tertareekkkkkkkk & menarekkkkkkk dan kretekkkkkkkkkk

nome berkata...

x poyos: eh ye ker?! x sangka seh...kahhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

x poyos: kahhhhhhhhhhhhhhh.....

Tanpa Nama berkata...

langsir dah gantung... itik belum sembelih lagi nk gantung...
kong si fa chai..yok

nome berkata...

tanpa nama: eerrrmm...x yah sembelih la itik tuh...langgar lari jerk...ekeke...kongsi-kongsi limau k!