Jumaat, 28 Januari 2011

Mintak Tolong - Kehilangan Anak!!!

"Sila sebarkan sekiranya nampak kereta myvi puteh bernombor WUS948 dipandu oleh seorang lelaki berambut panjang atau seorang wanita bertudung sila hubungi rashid 0196267828. Suspek telah melarikan anak pompuan saya berumur 1 tahun dari nursery baru sebentar tadi"

bukan anak aku tp anak org lain...aku cuma menolong sekadar termampu...email ni aku dpt pagi2 lagi daripada seorang hamba Allah yg baru sahaja kehilangan anak dari nursery....gegel2 tgn aku sbb aku leh rasa camne perasaan seorang ibu yg kehilangan anak akibat diculik...ya Allah selamatkanlah anak itu dan kembalikan lah anak itu kepada pangkuan ibunya...amin...

aku mintak jasa baik korang semua, sekiranya ada sesapa ternampak kereta myvi tu, cepat2 hubungi no tepon seperti yg tertera di atas....hanya Allah sahaja yg dpt membalas jasa baik kalian

Tiada ulasan: