Khamis, 4 Mac 2010

Xtvt di Bagan Lalang

aku lah yg paling lambat nak hapdet psl kisah bagan nih..ate gambor dlm simpanan aku idak byk spt photoG yg lelain..ekeke...

so far aku masih lg mengingati moment2 best sepanjang aku dan kwn2 berada kat sane...sgt mashyuk!!! i loikeeeee....makanan pun hebat2! dan kezutan yg aku dpt pun sgt mantop! sampai tangkap leleh tuh...thanks kwn2 yg soker wat aku pengsan aritu...aku sgt2 terharu dan sgt2 teruja dpt kek yg sodap lagi cantek pd mlm tuh...dan aku pun nak ucapkan terima kasih kat org2 bagan lalang...yg susah payah belikan dan pasangkan mercun cam new year tu sempena menyambut kedatangan kitaorg....very meriah...pasang mercun tol2 kat dpn resort...kami sungguh teruja dgn sambutan yg menggalakkan itew...kahhhhhhhhh...ayat x bleh blah...dlm enpon aku masih lg simpan video mercun tuh..tp x bleh nak hapdet kat sini sbb video tu besar sgt...kang pitam pc aku nih...


kami yg sgt2 hepi dpt berjumpa


ini memasing cam ilang arah pulok...kahhhhhhhh


sampai je kami kat sane, terus berdesup gi ke pantai...bebudak la yg paling teruja tgk layang2 kat sane



angin sgt kuat oooo....

ayah2 dan anak2



zura yg baru lepas layan akil bersuka ria kat pantai


one hepi family


3 of us


aleesya yg teruja main kat tepi pantai


aku pun teruja gak


ayah dan aleesya


ibu dan aleesya

5 ulasan:

fazilzura berkata...

beb , mano gambo lg dan lagi bebbbbb ... x aci gmbo aku dekat ko snap .. kambang terus .. kahhh ater aku mmg kembang kan kan .. heheheheh

AieZa berkata...

mane gambo bakar membakar smpai hangus tuh??

Ryn berkata...

tk boleh part mercun itu...happenning kan...?

tp bebudak takut byi bunga api yg kuat ituwww..

shah-ila-ain berkata...

mie..gambo yg first tuhh aksi panas tuhh mie..hikhik....olaaaa...siap de mercun lagikk tuhh...kalau aku datang mau aku terujerr gak tuhh...rugiii...rugiii....

nome berkata...

zura: celah mana yg ko kembang sgt tu beb? ko dah selim river dah bagi aku...lain lah aku nih..mmg kembang setaman..kahhhhhhhhhhhh

aieza: eh adalah bakar2 hangus tuh....gambo byk kat belog zura...cuba ko skodeng kat sana..

ryn: aku x bleh nak upload video bunga api tu kat sini la..sbb video tu besar sgt..mmg mogadevas tol la bunga api tuh..aku pun soker...cuma bebudak je yg kecut pewot dgr bunyi dia...sbb kuat sgt!

mel: kebetulan mel ada org bagan tepi pantai pasang mercun time kitaorg nak sotat berbbq..apa lagi...mmg rasa cam disambut la...sgt2 teruja tau!