Jumaat, 5 Mac 2010

Aleesya yang teruja bersopping

sekejap je masa berlalu...tup2 anak pun dah semakin membesar...alhamdulillah....dah pandai bersopping dah pun...ikut sapa la tu ek? ekeke....

setiap kali gi beli barang dapo....setiap kali itulah aleesya menjadi org yg paling excited temankan aku ngan en somi bersopping...dah reti nak pilih sendiri apa yg dia soker....tp aku wat x nampak jer...sib baek dia jenis x melalak dpn2 org..kalau tak, sure lenkali aku x mo angkut dia ikut kami bersopping

sblm kuar, layan mickey mouse dulu


fokus kat kartun mickey dia


berbunga2 kepala nak gi kuar sopping


ini mula2 je dok diam dlm troli...pastuuuuuuuu....


mula2 jerk...


hooorrrraaaayyyyy!!!!


sibuk mencari barang dlm tesco


kan aku dah kata...dok dlm troli tu sesaat dua jer..pastu lompatttttttt


abis sumer org dikaconyer


yes...dia dah nampak something


sumernyer dia nak main

7 ulasan:

mamashasha berkata...

nome...cute sgt aleesya pakai gitew...aku suker ler aleesya ni ko tocang macamana pun dia ok je tak macam shasha....dia tak bg..pastu kalau aku usik dia kata gerraaaaaaaaaaaaaammmmm marah la kononnye....leesya shopping kat auntie sekali ye...like mother like daughter lah weeeiiii

nome berkata...

bed...bz tol ko lately ni yer..aku pasan beb..ekeke...

so far leesya tak marah kalau org main rambut dia, dulu2 je masa time bb..dia nangis2...lama2 kalau dah selalu ikat rambut dia, dia wat dek jer...ekeke...

like ibu like anak ek? ekeke....jgn dia tembun cam aku udahhhh....

Ibu Mifzal berkata...

wah..ni yg nak baby girl ni..comeinya ngan tocang n clip berbunga tuh..mcm mifzal gak ler..buka nak duk dlm troli ni..tp yg geramnya kalau x masuknya dlm troli..di lari2..suh kita keje dia..huhu..tu yg x larat tuh..

nome berkata...

hah ainey...apa lagi..niat dah ada tu...mifzal pun dah besar...leh dpt adik dah tuh...ekeke...saje sakat ainey...

mmg camtulah bebudak...derang dah melasak, mmg x soker dok dendiam dlm troli..sure nak main lari2...kita ni pun terpaksa la exercise main kejar2 ngan anak...

mamashasha berkata...

idak le sampai ke situ beb....isssh ko ni tapi aku nampak leesya byk iras ayahnye la.....

suhida berkata...

kekeke....lawak lak aku tgk gambo aleesya melompat tu mcm betul dia melompat kua dari troli.kekeke..

nome berkata...

bed: alhamdulillah kalau moker leesya ikut ayahnyer..aku soker...sbb org2 tua kata sejuk kalau anak gegel ikut moker ayah...

sue: dia ni mmg kuat melompat sue...biasaklah budak2...jgn cedera udah...sue, hope ko tabah jaga izzat yer...