Khamis, 18 Mac 2010

Get together kat modestos

"Dear all,

In the spirit of enhancing better teamwork and communication, the Company has agreed to allow each onshore department to have quarterly departmental lunches or dinners. It is hope that employees while having this quarterly get together in a non-office setting/environment will be able to interact /socialize better to improve communication and enhance teamwork within their respective department and the overall productivity to the Company. To kick off this quarterly event, we will have a Company get together. Subsequent dinners/lunches can be arranged by the respective department in the following quarters. Details of our kick-off event, as follows:

Day/ Date: Wednesday, 17 March 2010

Time: 5.30pm

Venue: Modesto’s Cap Square, Lot G-02, G-03 & G-03A, Ground Floor, Capsquare Centre, No 7, Persiaran Cap Square, 50100 KL"

sebaik je aku dpt email dari GM HR opis nih...aku and the gang gi terjah modestos smlm...dah lama x pekena pasta olio seafood ...tulah makanan peberet aku dan masih lagi sedap cam dulu2...fish fillet dia pun sedap...thanks dato belanja kami...tahun ni x kemana2 ker? thn lepas ke karambunai..tahun ni camne dato? yg i proposed ke bali tu, jadi ke tak? ekekee....


aku yg bersiap dlm tandas...ni nak gerak dah nih...papahal snap sekeping dua dulu...ekeke...


adik cleaner kat situ pun joen sekali...


bergaya dpn lift



modestos cap square

lazat!!!


sedap sungguh ceaser salad dia...hat mushroom tu pun sedap gak...yummy!!!

ada je mamat belakang tu mengaco...eeeiiiiii...

us!



ngan kakak tea lady yg setia berkhidmat tuk FVSB



with my dear komi



kiutnyer korang



putih tol muka..bedak sekilo nih...ekeeke..



soker korang yer



kembar x serupa..hat baju je serupa...kahhhhhhhhhhh...konon2 macho la tu!



ngan mamat2 moto berkuasa tinggi...derang nak beram dah time nih...so pose dulu!


aku yg keletihan dlm keta..on da way nak balik...aku gi modestos kejap jer..dlm kul 7 lebey dah cabut...

14 ulasan:

AieZa berkata...

waaaaaa sonoknyaaaa company ko... suka tau bawak anak2 buah g mkn sana sini... sonoknyaaa la haii.. ada keje kosong x?? hahaha

yg paling best tea lady pun join ok.. meaning to say that bos ko tak pilih nak banjer.. dia banjer sume.. xde cukai2 org sekian2 shj dia akan belanja..

good boss.. i like oso..

nome berkata...

aieza: sbb tu aku payah nak kurus za...asik gi mkn jer...ekeke...kang kalau aku tolak x gi mkn..rugi beb....kahhhhhhhh

mmg cenggitu la boss2 kat sini...baek hati nak belanja sampai jemput sumer staff2 dia...x kira la tea lady ker, cleaner ker..aku pun soka boss aku peel cenggini...idaklah rasa terpinggir...

mmg ada open keje skrg nih...admin, finance, operations...sumer tgh open job skrg nih...sile la ke laman web rasmi company aku...search je fpsoventures...

LeaKhalid berkata...

kak mie, ade keje kosong tuk secretary n opis boi tak?hehehe...semangat muhibah btul kt saner...tiade sengketa! ~hehehe

A.I berkata...

kowang ni mmg murah rezeki sungguh la. makannnnnnnnnn aje! sume sedap2 plak tu..isk. dengki!

nome berkata...

lea: lahai..so far open job for secretary kat sini...lom ado la lea...job tuk position lain berlambak..especially keje2 kat kapal..mmg byk giler open

nome berkata...

k.ai: camne x tembun kak ooooiii...tgklah badan aku ni hah! dah sebesar alam dah...asik mkn pree jer..ekeke...

fazilzura berkata...

modesto? tingat zaman kegemilangan , tmpt tu ler ramai mat2 and minah boh lepakzz... entah lepak dlm ke luor x tau ler.. aku di larang keras g.. x penah niat pun nak g...

tp budk2 mmg suke ler kalu sebut modesto ni ..

shah-ila-ain berkata...

aduhh..makan pree lagi ko mie...memang rezeki perottt ko lahh mi...tak yah susah payah nak kuar banje makan sedap...tunggu jerr bos banjerr huhuii...sonok betul dpt bos2 baik hati mcm tuhh kan..kejerr pun rajin selalu..

mamashasha berkata...

nome...kat opis ko ada koje kosong tak? aku nk apply blh? ngeh3x...

bila lagi kalau dah bos bg chance kan...

makan sodap tu beb......haihhhhh

Mrs. Simplicity berkata...

aaa makanan lagi nome? kejam la korang tunjuk2 makanan ni. tp mmg untung la keje kt tmpt ko ni, wajib la ko takkan quit kan? boss2 pun sporting2 belaka selalu treat korang. nak keje pun sonok. kalau boss aku, nan ado! huhu..

nome berkata...

zura: zaman kegemilangan? ekeke...dah lama berlalu kan zura..sumer tinggal kenangan...lagipun now kita dah berfamily...udah tidak cocok lg ke situ...

nome berkata...

mel: keje kat sini mmg best la mel..selalu tol dpt mkn pree..keje pun x penah tensen sbb boss2 nyer memahami...syukur...mmg sign mati la keje sini...ekeke....

nome berkata...

bed: keje kosong byk gak dah open skrg ni...sile2 apply...leh kita sama2 kuar mkn pree....motip??? kahhhhhh....tp jauhlah pulak bed dari umah ko...senak ko nnt nak travel jauh2...

nome berkata...

alya: syukur aku keje kat sini dpt boss baek2...mkn mmg sokmo pree..mana x gendut aku ni beb...kalau ko keje sekali ngan aku kat sini..sure ko pun leh ilang potongan pinggang alya...ekeke...