Selasa, 30 Mac 2010

Family Day at Sunway Lagoon

kejadian ni berlaku ari sabtu lepas bertempat di sunway lagoon theme park...family day dari company laki aku...DIGI...

dah lama x gi ke sini...last thn 2004...masa bujang2 dulu..but now mmg sgt2 different..siap ada mini zoo lg dlm sunway lagoon nih...dry park pun dah byk menan...rambang mata nak maen...tp terkilan psl foodz la...dah la x sedap..pastu mahal nak mampos...sib baek aku bawak gak makanan utk leesya...aku sembunyi kaw2 punyer..lipat tuala mandi, pastu selitkan tupperware makanan anak aku...yeeehaaaa!!! lepas 3 mangkuk makanan....kahhhhhhhhhhhhhhh...

x reti nak stori panjang2...layan gambar je lah ek...aku pegi itam..balik lagilah itam..ate cuaca panas terik aritu...menggelupas kulit...

aku sefamily pose dulu dpn pintu sunway lagoon


leesya yg takut ngan patung itik tuh



aku yg dah salin baju, get ready nak berendam



leesya yg teruja tgk org mandi manda...penoh gilak ngan org arab aritu...



bukan main sonok dia main air...bile dah masuk, x reti nak kuar...








ayah dia yg over main air....ekeke...


gambar kami..leesya x termasuk pulak...








aku ngan leesya...time ni muka leesya monyok jer sbb lapo..


maka aku sumbatlah puting, bagi dia relax..



sekian dari kami sefamily..

12 ulasan:

shah-ila-ain berkata...

siannyerr leesya monyokkk kelaparann..huhu..seb baik masok situ free erkk mie...samelah aku dah lame gilerr tak kesana...ntah dah bape taon...kuikui...maklum lerr kan tmpt berbayar...baik cari port yg free air terjun kerr..hehe..

nome berkata...

mel: mmg mahal la tiket sunway lagoon nih...wet park jer dah 75hengget...kalau cover all parks...total ticket dlm 90hengget...hambik ko!

pastu x leh masuk outside foodz...kena beli dlm tuh...mahal2 gilak foodz dlm tuh...dahlah mahal, x sedap pulak tu..leesya monyok lapa sbb bekalan dia dah habis sumer...so kami pun baliklah cepat..terus sambar pizza hut...mkn sampai lebam...ekeke...

AieZa berkata...

mak oi.. mahalnya... last skali aku pegi baru rm38.. gile lama aaaa xmasuk situu..

weh org arab tuh mandi cemana?? haha tetibe nk tanye.. ater diorg kn berjubah hitam all the time.. xkn masuk air pun pkai jubah lak..

hebat ah ko masuk dlm towel.. aku aritu masa g a famosa pun sama.. sumbat air kotak dlm beg.. masuk2 sana kitorg je minum air kotak milo.. org lain pandang semacammm jerkk...

nome berkata...

za: ko cam aku la..pikiran sama..tp silap besar za..jgn memain ngan org arab nih..bile jumpa air...pakai swimming trunk ko...seksis giler! aku pun kujat...aku pun ala2 tutup..tp derang pakai 2 piece jerk! very seksi!

hat lelaki yg aku geli...pakai supender jerk..pastu bulu dada ngan kaki mmg lebat sesangat...aku cuba nak elak tgk...tp x bleh arrr...ate ramai giler org arab kat situ...cait!

lega aku dpt curik2 masukkan makanan leesya...kalau tak, kejung aku nak bg makanan apa..sume x sedap2...mmg ada org keje kat sunway tu tgk kami bwk bekal..tp derang x tego sbb aku bg leesya mkn..

mamashasha berkata...

aku masih belum berkesempatan ke sunway lagi nih...bestnye me DIGI wat family day kat sana...tp tula tahan ler sikin sunburn tu kan.....wahhhh gambo 1st dgn beg merah tu i likeeee....

ala ciannye cayang nape monyok tu...ibu tak bawak bekal ke?

suhida berkata...

kahh..nome,org arab mmg cenggitu.keke..sabo je ler.ada hati pakai suspender iyee...cet...
syok eh gi mandi manda kat sana.nape la dorg tak bg bwk mknn.da tentu2 ler org na berpiknik, ye dak?huhu..

nome berkata...

bed: aku dpt gi sunway ni pun, atas tajaan company laki aku bed..kalau idak, malas gak nak gi sbb tiket mahal giler arrr...pastu crowded sesangat...leceh!

bed, aci tak berbeg merah sama ngan aku? moh kita sesama..kahhhhhhhhhh

aku dah bawak bekal tuk leesya bed, 3 bekal tuh...satu bihun goreng, satu apple, satu lagi biskut...sumer abis licin...ate lepas mandi, dia mmg lapo sgt...

nome berkata...

suhida: mmg seksis giler la sue...kat luar elok je berjubah dan berpurdah...sekali open jubah...giler arrr..2 piece jerk! rambut siap kaler2 lagik...siap pakai quitex (kaler kuku) salah eja kot aku nih..kahhhhhhh...giler arrr! mmg up giler fesyen arab nih bile ada kat swimming pool...

mamashasha berkata...

nome...beg merah? sedang mencari nih!!!

kahhhhh mmg kalau main air budak cepat lapar...ate mak ayah pun gitew...

nome berkata...

jom carik!

aku mmg setujuk la ngan pendapat ko..haruslah lapo kalau dah main ngan air...pewot keroncong jer

AieZa berkata...

hahaha sebab masa g a famosa aritu.. ade la beberapa couple arab nih.. duk tuko baju kat toilet.. tp kuar blk berjubah.. dan tu plak ujan lebat.. maka aku berteduh n sudahnya tak nmpk mana si arab tu pegi.. tp mmg dah bole agak la diorg mmg bukak abis.. cuma nk kompom je..

laki berbulu lebat ehh... wahhh... geli geleman dibuatnya tuh.. kahhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Tanpa Nama berkata...

FULAWEI ..

beb , aku last g TAHUN 2002... time aku baru2 kenal dgn pak ajil .. di situ ler kwn2 dia sakat kiteorg .. pehtu kiteorg slide bersamo2.. kahhh 1st time terkeno bulu kaki lelaki time main pelampong tu .. akhir nye menjadi SOMI ku yg sah .. heheheh besh besh ...
sume tu di saksi kan oleh mama & abah ku .. and 1st time diorg x marah pun lelaki borak2 mesra dgn ku .. heheheh KENANGAN TERINDAH