Isnin, 1 Mac 2010

Cadar Baru Aleesya

cadar ni aku baru je rembat khamis mgu lepas masa beli brg2 dapo kat tesco...kalau korang nak tau, aleesya ni sgtlah teruja kalau nampak mickey mouse & the gang sbb dia ni peminat no satu mickey mouse clubhouse...kebanyakan brg2 menan leesya mesti ada gambo mickey mouse...patung2 menan dia pun dah lengkap skrg...sumer makhluk dlm clubhouse tu dah ada...mmg peberet dia...koleksi cd2 mickey mouse pun dah berjaya dikumpulkan...

masa aku pasang cadar nih smlm, dia lah org no satu yg terlompat2 atas katil...tgn dok tunjuk ke gambo mickey tu jer..sampai x mo kuar dari bilik...


12 ulasan:

Ryn berkata...

sah2 ler tkmo kuar bilik..mickey terpampang depan bijik mata...hahahaha....

Ibu Mifzal berkata...

hehe..cam mifzal la..peminat mickey mouse..ada sekali tuh..sepupu dia ada pakai bj mickey maouse..ingat kan..duk agah sepupu dia tuh..sekali upernya duk telek gmbr mickey mouse kat bj sepupunya itu..aduhai..

fazilzura berkata...

heheheh se cute org nye ler kan ..

shah-ila-ain berkata...

ohhh dapt cadar pun gambau cik mickey ehhh...boleh lah leesya tdo sambil bermimpi jumpa cik mickey hehe...rupanya minat anak kite nie adalah dr usaha mak ayah dia gak lah kan..hehe...

nome berkata...

ryn: mmg pun ryn...dia x mo kuar bilik...mlm td tdo awal..mimpikan cik mickey la tuh...ekeke...

ainey: bebudak camtu lah..kalau dah minat sgt satu2 kartun tuh, sure nampak je dimana2

zura: tq auntie zura...

mel: aku galakkan jer kalau dia soker mickey...yg penting berhibur sambil belajar...ekeke...

AieZa berkata...

kek tesco kah... bilik leesya sudah berhias gitu katil single.. wahh.. hebat2.. tp ko bg dia tido situ ke mie? tidakkah dia lasak?

AieZa berkata...

hana tido katil dia tu pun dah berpusing.. kepala atas bawah..

Mr. Mrs Zaidi Diaries berkata...

aku.. baru jek balik tesco.. tadik nampak gakk cadar tu.. hehehehehe shah alam..

izz dia suke barney...

Mrs. Simplicity berkata...

mickey mouse diamana mana. mmg suka benar la leesya. rasa mcm peluk mickey ye. cantik bedshhet tu. katil itu pun cantik. simple jek. :)

nome berkata...

aieza: ha ah za...aku beli kat tesco...aleesya tdo ngan aku ngan en somi...dia tdo manyak lasak oooo...kadang2 kaki dia ke muka aku pun penah gak...kahhhhhhhhhhh

wana: ko ke tesco shah alam malam td...aku pun hampir kesana...kalau idak, sure kita ketemu di sana...ekeke...ko nampak tak cadar mickey tuh...kat situ la aku rembat...kalau la ada cadar barney..sure ko rembat gak tuk izz kan??

alya: aku pun soker cadar tuh...now apa yg leesya soker aku pun dah terikut sama...pantang nampak mickey..sure terjah ke tmpt itew...ekeke...

AieZa berkata...

err.. tetibe nk tanye.. mie.. tu katil ko ke katil leesya?? hehe..

sama la ngan hana.. geram btul.. nak je aku bedung kaki tu time tido.. kaki tu klu tak menyepak time tido tak sah.. kompom kene moka sesaja..

LeaKhalid berkata...

waa..bestnye beli belah cadar utk anak..kami anak beranak tido ats toto jer...ta muat katil nk di sumbat 4 owang! ~heheheh