Isnin, 15 Mac 2010

Tahniah Umi Aida!!!

umi aida lega dan gumbira selepas bergelar isteri dan dinikahkan di hadapan mekah

lama tol aku x hapdet belog...since dari kamis lepas...aku kebizian sket...sbb company aku nak close akaun ujung bulan nih...maka aku gigih menghabiskan segala paper work untuk diserahkan bolat2 kepada finance...a.k.a bodek nak dpt bonus lebey...kahhhhhhhhhhhh

entry kali ni, aku nak ucapkan tahniah kepada pelakon chomel Umi Aida yg sudah bergelar isteri dan Datin Paduka...semoga korang bahagia dan segera mempunyai zuriat yg comel cepat2...betul2 korang nikah kat dlm masjidilharam mekah yer...syukur! aku bukannyer peminat umi tau...sekadar untuk berkongsi ngan korang semua...

14 ulasan:

AieZa berkata...

hilang sudah kumis datuk paduka.. kuikuikui..

aku pun xminat umie aida.. tp dia berlakon kdg wat aku tgnkp leleh gak la.. hahaha.. ater aku kn pelakon tambahan di luar kotak tv.. tahniah utk dia.. moga berkekalan ke akhir hayat..

LeaKhalid berkata...

nmpk suaminye lebih molek tanpa misai

apakah datuk k jugak sama molek kiranya takde misai>?\

heheh..
(thahapahapa lea nih)

mamashasha berkata...

nome....lain benau n3 kali ni...haha ingatkn sedara ko ke....kahhhh tahniah lah ummi aida..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...amin


dulu masa kat itm org kata muka aku iras ummi aida....ko jgn muntah tau me...aku bgtau je...org la kata bukan aku yg kata...hik3x

suhida berkata...

wah,camne perasaan nikah kat dlm masjid tu ye,seronoknya.

nome berkata...

aieza: td aku tgk gambo somi umi ni dlm paper, misai dia ala2 hitler la..kahhhhhhhhhhhhh...dekah2 aku td...

umi ni kalau berlakon mmg mantop...mmg tangkap leleh la

nome berkata...

lea: datuk K xde misai? nak ke dia cukur misai dia tu...ate misai dia tu la aset paling besar yg membuatkan ct jatuh chenta...

nome berkata...

bed: TU DIA! KEMBOR UMI AIDA UDAH BERSUARA...tp mmg ye la bed...sekali pandang ko ni tol2 cam UMI AIDA...tp bile dua kali pandang...UMI AIDA CAM KO! apa2pun ko mmg cute la bed...x leh dipertikaikan...ayat bodek aku ni menjadik tak....kahhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

sue: best kan sue dpn bernikah kat mekah...tp cam kes umi ni, laki dia mampu hangkut semua anggota family bawak bernikah kat sane....yg x mampu ni, nikah je la kat dlm mesia nih...huhuhu...

shah-ila-ain berkata...

berseri2 lak aku nengok muke umi tanpa alat make up ehh...memang lawa lahh dia ni...hmmm sure ingt sampai mati kan hari bersejarah bersaksikan masjidilharam lagii...aduhh syahdu...tangkap leleh...pe pun moga berkekalan hingga hujung nyawa...

Ummi Nuhlan berkata...

kak mie..heheh,,,memang ramai..bz sgt,nak snap pic pon xdan..kahhh..
kak mie..mana ada imah masak..
panggilan tetamu 600 orang..
semua tu orang kampung yang masak gotong royong..
nanti datang perlis hello2 la kat imah na

nome berkata...

mel: ha ah la mel..aku nengok moker dia pun berseri2 je x pakai make up...kiut jerk...semoga bahagia la derang hendaknyer..sonok lak tu dpt bernikah kat mekah nun...alhamdulillah

imah: wahhhhhhh!!! ramainyer tetamu...pttlah meriah umah..pttlah imah pitam kebizian layan tetamu..ate ramai betol yg dtg....

mmg muafakat tol la org2 kg perlis nih...untung imah...insyAllah kalau akak ke sana...akak dtg singgah umah baru imah yer...leh imah masak spesel tuk akak..ekeke...

mamashasha berkata...

nome...mmg pun baekkkkkkkkkkkkkk punya..

Ibu Mifzal berkata...

cam ner ruper laki si umie ni mie..x pernah nengok gmbar nyo..

nome berkata...

ainey: ada gambo laki si umi ni dlm suratkabar metro smlm...dlm magazine urtv pun ada gak...cuba ainey goole nama dia kat tenet, sure kuar gambo dia..ekeke..