Rabu, 3 Mac 2010

Buffet Lunch - Saisaki Restaurant

last minute plan....tu yg aku bleh ckpkan...tetiba je boss aku ajak kuar lunch t'hari td...dia nak belanja....mgkn saham dia naik kot...ekeke..

dia suh aku pilih dan booked tempat...so aku decide pilih makanan yg banyak variety...ada japanese, korean, chinese and western...so aku pilih la Saisaki Japanese Buffet...restoran ni ada kaitan ngan Shogun restoran kat One Utama tuh...makanan pun banyak...mcm2 jenis ada...lagi banyak dari shogun OU...puas hati la makan kat sini....lagi2 pulak free kan..mmg lah puas hati dan puas perut...ekeke...

kat bawah ni aku tempek contact number restaurant nih, in case ada sesapa berminat nak gi terjah....

the restaurant


inilah adik badik restoran nih


inilah boss yg baek hati nak belanja, Captain Jaikumar..bayangkanlah aku ada lebih kurang 15 bosses...mmg makin tembunlah, ate free lunch jer...kahhhhhhhhhhhhhh


view dlm restoran...macam2 ada


bukan main soker korang yer


kwn aku sorang ni baru je balik dari maternity leave...baru je nak mengecut...terus mengembang balik..ekeeke...


kami yg happy nak makan


us


first round aku


second round aku


yg ni kawan aku punyer


dim sum yg bertapak2


this lovely picture aku tujukan khas buat AIEZA....chicken lemon....huhuhu...sedap za..



licin!!!



10 ulasan:

Ryn berkata...

sungguh mantap menu2 di situ...aku pernah mkn sekali je kat situ...

ni sure telan tiram melambak2 nih...
motippp?

AieZa berkata...

aku dah agak mesti lemon chicken.. ater g shogun.. bkn shogun eh.. saisaki.. errr klu ajak laki aku g mkn situ agak2 dia mau ke tak eh?? aritu dia baru complain ngan aku masa conference bile tah ade business lunch.. dia kata xleh terima tul tekak mkn chinese food.. pelik je rasa.. aiyokk.. japanese food aku kena tanya semula.. nnt nk tanya nk g shogun jugakkkk..

shah-ila-ain berkata...

hamboiii...makan free lagikk mie...kenyang perot soke hati toll lah ko erkk...kalau aku pun melantak sakan dahh tuhh nama pun boss banjee kan...menetek2 ayak liokk ...

LeaKhalid berkata...

ceh..ceh..ceh...

murah hati btul bos2 akak nih
selera aje ku melihatnye

huhuhuh

A.I berkata...

BESTNYEEEEEEEEEEEEE!!!!

nome, ni bape hengget 1 kapla?

Mr. Mrs Zaidi Diaries berkata...

tak baik tak ajakkk ok.. ish ish ish majukkk aaa niii

nome berkata...

ryn: kahhhhhhh...tiram mmg aku telan beb..tp x bape byklah cam kat shogun aritu...ate tiram kat sini kurang fresh dari shogun...huhuhu

aieza: mmg syok la lemon chicken dia...sedap menjilat kuku beb...tp tu ar laki ko nak gi ke tak, aku x sure la..dia nak mkn kat situ ke idak...ate japanese foodz kan...ekeke...

mel: tu ar mel...murah rezeki kalau boss selalu banja camni..soker aku..leh la jimat duit makan..ko jgnlah sampai menitik2 air liur...gi lah terjah seafoodzzz klang sinun...kat sane pun byk gak...

lea: alhamdulillah boss2 kat sini mmg x lokek..baek2 derang..murah hati nak banja..so kalau org dah offer, x baek kita menolak..ekekee...

k.ai: kat OUA nih murah sket regenyer...berbanding kat One Utama sinun..kalau kat sini..lepas diskaun 25%..dptlah rege sekapla RM38.95nett...oklah kan kak...byk gilos lak tu makanannyer...

wana: lahai jgn arrr majuk...kang moncong ko kalahkan izz pulok..nnt ada rezeki, kita gi sesama...tp bile la tu ek? ekeke...

Mrs. Simplicity berkata...

nome, 15 bos? mmg la untung! aku ni 5 boss pun payah nau nak belanja aku makan. huhuh.. untung ko. macam2 retaurant korang terjah kan. entry ko menaikkan nafsu makan aku. saba weh. dalam pantang..

fazilzura berkata...

beb , kalu dok makan pree je cmner nak kempis ni .. kahhhhhhhh

lotih kan kalau nak tolak lg2 kalau dpt makan pree yg besh ....dugaan

nome berkata...

alya: sobar weiii...x lama lg jer tu nak abis pantang..dah abis sok, apa lagi..moh la ko terjah restoran peberet ko kenny rogers...ekeke...

zura: tu ar psl...jahanam diet ala2 aku tuh...tp aku ni diet ker? kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...ate free kan..x baek menolak rezeki...ekeke...