Isnin, 29 Mac 2010

Tag From B.E.D

Berikut adalah tag2 yg datangyer dari B.E.D @ fida khas buat aku and kwn2 bloggers yg laen..sori lambat jawab tag ko bed...lega aku dpt buat tag2 nih!!! n'way thanks ye lalink kerna ko sudi mengetag aku yg x seberapa nih...eceh-eceh....

TAG YG PERTAMA DARI BED

1. siapakah anda dirumah?
Seorang isteri dan ibu

2. siapakah diri anda disamping rakan?
Kawan yg bleh berkongsi masalah dan pendengar masalah yg setia...vavavava

3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
1. Of kos la aku ingin memiliki rumah sendiri
2. Bebas segala utang piutang
3. Nak bawa mak ngan abah pergi umrah
4. Aku nak Kurus semula
5. Nak dptkan anak lelaki...insyAllah mudah-mudahan

4. siapakah nama pasangan anda?
Mohmed Faizal bin Mohmed Hussin (Faizal Hussin...kebetulan...kahhhhhhhh)

5. ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda?
1. Sgt2 penyabar
2. Ringan tulang...suka membantu menguruskan rumahtangga
3. Dia adalah suami dan bapa yg sgt2 penyanyang
4. Romantic person
5. Jujur

6. bila tarikh couple?
14th January 1999

7. kenangan pahit anda bersama rakan anda?
ada kot...jatuh motor bersama2...aku bawak...dan dia pulak dok belakang...apa lagi...terwilly sampai langgar teksi...gedebush masuk semak bersama2! kahhhhhhhhhhhhhh

8. lagu tema cinta anda?
Extreme - More Than Words

9. apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
katakan TIDAK pada rokok....

10. Tag 10 rakan lain
AIEZA, RYN, LEA, TINIE, IMAH, CHEKUNA..aku rasa ramai yg dah wat tag nih..so aku tag mana yg lom wat jer...

TAG YG KEDUA DARI BED

1. anda makan gaji?
ya, tidak syak lagi..sayalah pekerja yg makan gaji

2. bila kebiasaannya anda dapat gaji?
selalunyer saya akan dapat gaji setiap 28hb

3. pernah dapat gaji lambat?
lom pernah lagi

4. perkara pertama yang anda buat selepas dapat gaji?
selesaikan segala utang-piutang, bil2, brg2 makeup, susu anak, pampers anak, brg2 dapo, bg mak apak duit...byk tol....bak kata boss aku....gaji yg aku dpt tu, hanya tumpang lalu jer kat akaun...arini byk...esok zero! kahhhhhhhhhhhhhh

5. anda happy dengan gaji yang anda dapat?
syukur alhamdulillah...kalau nak bagi lebey pun apa salahnyer...ekeke...

6. apa yang anda buat dengan gaji pertama anda sewaktu mula- mula bekerja?
seingat aku, aku belanja family aku makan besar...kat satay kajang jer...ate masa tu gaji kecik jer...ekeke....

7. berapa anda simpan dari gaji anda?
simpan?! aku x seyes sgt simpan duit...abiskan duit aku seyes giler...ekeke...adalah simpan sket2...tu pun pakai duit pemberian en somi...

8. apakah barang yang paling berharga dapat anda beli hasil dari gaji anda?
kereta & motor

9. berapa gaji yang anda impikan?
indahnyer kalau aku leh request gaji yg aku idamkan kat boss aku...agak2 dia bagi ke tak? x pun dia bagi surat benti...kahhhhhhhhhhhhh...

10. tag 5 orang yang anda rasakan sudah dapat gaji?
aku rasa yg lom wat lagi...AIEZA, RYN, TINIE, LEA, MEL, IMAH, CHEKUNA...dan sewaktu dgnnyer..silelah korang wat yer...kepada yg dah wat..abaikan jer tag ini...

HOORAY!!! AKU UDAH BERJAYA MENGHABISKAN TAG BED


Tiada ulasan: