Rabu, 10 Mac 2010

Special Token From Hubby

malam td, laki aku bg sekotak comel minyak wangi one drop perfumes...jenis celebrity..dia hadiahkan minyak wangi ni sbb dia igt mgu ni mgu ari ibu...tp aku ckp kat dia..bukan ari ibu...tapi ari wanita...ekeke...dia nak amik balik dan bg ari ibu sok..aku ckp mana bleh...dah bg kenalah amik...so ari ibu nnt, kena bg menda lain pulak...kahhhhhh...tp aku gurau2 jer..bukannyer nak sgt...juz wish samat ari ibu pun dah cukup terharu bg aku...thanks ye abg!




11 ulasan:

LeaKhalid berkata...

ade ari wanita eyh???

hehehe..tak tau pun...

bagus btul comp akak...mmg menghargai sugguh pekerja wanita..

tahniah kerna dpt bos2 yg sporting!!

suhida berkata...

sgt lomantik!~ alahai...

nome berkata...

lea: ari senin lepas ari wanita sedonia...akak pun x bape nak hengat...tu pun boss yg gitau..ekeke...

sue: begitulah orgnyer...

AieZa berkata...

wahh dpt perfume dr sang suamii.. best best..

nome berkata...

aku pun x sangka dia nak bg...agaknyer dia cam tau kot aku nak membeli minyak wangi..

fazilzura berkata...

wah besh nye dpt adiah

mamashasha berkata...

bestnye dpt perfume.....

nome berkata...

zura: mmg syok zura..lagi2 dari en somi...x kisah apa pun yg dia bg...aku mmg gembira

bed: best2...aku soker...ekeke...

Ryn berkata...

best tak bau perfume tuh?

AieZa berkata...

a ah.. best ke bau nye?? tahan lama x?

nome berkata...

ryn: best gak one drop perfume jenis celebriti nih...bau like ori perfume...cth cam glow JLO and kylie minogue tuh...mmg bau sama cam botol asal...sbb aku ada koleksi minyak wangi tuh...

aieza: bau sama cam botol ori...pastu tahan lama la kat badan nih..aku letak pun kat nadi dan pelipat badan aku...so bau tu kekal lama sampai lah malam...ate lepas mandi pun, bau tetap maintan ada...