Selasa, 16 Mac 2010

Aleesya dan Bola

anak aku aleesya ni sgt gemor main bola...byk2 menan yg beli utk dia...dia sure akan pilih bola...hinggakan org maen bola kat padang, dia yg sibuk kejor

nak dijadikan citer, mlm td somi aku mendera leesya...dia suh leesya pegang bebola kecik sekali byk...terkepit2 la anak dara tu kendong bola...sekali kendong adalah dlm 5-6 ketul...siap kepit kat celah dagu la, celah ketiak la...dekah2 aku tgk gelagat dia...

sbnrnyer aku ni dah ilang punca nak hapdet apa...so aku citerla psl leesya dan bola...layan je lah ek...ekekee....

percubaan pertama utk kenakan leesya


gigih kepit bola


terkebil2 kepit bawah dagu


berjaya akhirnyer


kemana2 dia bawak bebola kecik tu



12 ulasan:

Ryn berkata...

tu diaaaaaaaaaaaaaaaaa...baru ler tak bersin2 aku masuk belog ko...hahahahaha...

alahai...gigih dia pegang bola2 tuh..hahaha

AieZa berkata...

ini mmg makan bola tido bola nihhh.. hahaha. sayang btul ngan bolaa..

eh mie aku nk tanye ko.. leesya tak kepingin ke tarik2 bunga kt blkg dia tuh?

LeaKhalid berkata...

leesya..meh main bola ngan abg khalif..mama lea dh tak larat nk main bola ngan abg khalif..blk2 mama lea yg jd keeper...mentang2 lar badan mama lea besar! ~huhuhu

fazilzura berkata...

kahhh ... sian dia.. korg dera dia yek ..

cian dak leesya ni ... dh le kasi yg kecik2.. sib baik dia kretip

nome berkata...

ryn: kahhhhhhhhh...belog aku udah divacuumm...esok x reti nak hapdet apa pulak...

nome berkata...

aieza: so far xde pulak dia nak usik bunga2 kat meja tu...gambo kat lemari pun dia x bani usik lagi..dia usik barang menan dlm bilik jer...x taulah esok lusa dia reti nak kaco bunga2 tuh...haruslah aku letak bunga tu tinggi2...

nome berkata...

lea: kahhhhhhhh...cian la auntie lea jadi goal keeper..jenoh la nak jaga tiang gol yer...ekeke..

leesya baru nak bljr main bola la auntie lea..dah pro sok..baru leh lawan khalif

nome berkata...

zura: kahhhhhhhhhh...bile lagi nak dera anak kendong bebola byk2...ekeke...lgpun aku soker la aksi2 derang budak2 kecik nih...chomel!

shah-ila-ain berkata...

leesya banyakk nyerr bola..bg ain satu bole...?? hehe...ain dgn leesya kalau jumpa sure gaduh main rebut2..pasal ain dgn leesya aku rase peel serupe..hehe...

nome berkata...

mel: tu bola pree yg aku dpt masa jaga booth dulu...ekeke...nnt kalau aku dpt lagi...leh la aku kirim kat ko ye mel...

tingat lak aku dulu masa jmpa ngan ko...ain ngan leesya berebut menan...riuh rendah dibuatnyer....

mamashasha berkata...

cute nye leesya pegang sume bola tu.....haaaa citer anak & somi pun citer gak me.....

nome berkata...

bed: jadiklah bed...janji ada citer kan..kalau x bersawangla belog aku nih...ekeke...