Isnin, 8 Mac 2010

Aleesya Main Gelongsor

aku dpt email warehouse sale My Dear kat puchong...dari 4Mac-14Mac...pastu ternampak pulok kat belog wana...so membuak2 la hati aku nak pi terjah sane wat kali pertama...

mula2 sesat gak nak mencarik..pusing2 kot jalan tu gak...akhirnyer terjumpa selepas sesat 2 jam kat highway...kahhhhhhhhhhh...

punyelah ramai manusia yg berpusu2 sopping kat sane..aku pun apa lagi..gunakan kuasa lenggokan montot mencelah kat ramai2 org tuh...dptlah aku rembat menan gelongsor untuk leesya...mula2 aku pk gak, kat mana aku nak letak menan ni memandangkan umah aku si apartment tu kecik..tp ku redah jugak..byk gak menan yg cantek2 dan murah2 kat situ...rambang mata aku

akhirnyer dptlah leesya main gelongsor ngan bibik kat umah....alhamdulillah leh muat dlm bilik menan dia tuh...x yah susah2 nak turun padang...


sebelum ke my dear puchong..aku jamah nasi lemak peberet aku kat section 3 shah alam...mmg femes nasi lemak nih..sambal dia mmg power!!!


satu utk somi dan satu utk aku..nyum! nyum!


jemput makan


aku kalau sampai tmpt2 sale, mmg x pandang apa dah...sampai en somi pun leh tertinggal kat belakang...ampun ye bang!


antara yg berkenan di hati


hat ni pun nak gak..murah jerk berbanding rege kat luar


beratur nak amik menan yg dibeli


menan ni letak longgok2 jer...


segala keturunan buaian




en somi beratur utk membayar


dah bayar, haruslah amik barang...sekali besar la pulak kotaknyer


sib baek leh muat masuk kat keta aku nih..


hambik ko...penoh keta!


sesi pemasangan bermula








tadaaaa!!! dah siap!!! leesya yg x sabar nak main...teruja tol dia




dah selamat disusun dlm bilik menan dia...


celik je mata pagi esoknyer..terus main..dan main...



7 ulasan:

AieZa berkata...

brp hinggit tuh mie.. smpai 14hb eh.. sempat lg aku nk ajak laki aku g rembat nih.. tu pun kalau dia mau la.. kuat x gelongsor tu? maksud aku teguh ke tak?? sbb aku tgk kt manjaku tu smpai dh goyang2.. riso aku tgk hana main..

AieZa berkata...

pic leesya yang last tu sgt chomel... aku sokaaa...

nome berkata...

hat aku beli ni za...rege dia sekitar RM200++..nak kata kukuh sgt pun, idak gak..nak kata goyang sgt pun..idak jugak...sedang2 jer..bleh la kalau bebudak main...sempat lagi za kalau ko nak terjah ke sana...last date warehouse nih sampai 14hb mac...

moker leesya yg last tuh, sbnrnyer dia dah penat main panjat2 tangga....

shah-ila-ain berkata...

ehh betul ke sampai 14 mac...sgt teruja lah...mane nak tengok iklan dia nie...

cantik gak gelongsor tuhh...tp ain belom pandai main gelongsor.rase nak jengah ke sana lahh...

nome berkata...

mel: sempat lagi nak gi mel...sampai ujung wiken nih..sile2 la terjah..memacam menan ada kat situ..

Mr. Mrs Zaidi Diaries berkata...

heehehehehe... Nome ko tauu.. kalo kat Toy r us pun ado.. RM199 tapi kan ko tauu adolah setinggi Izz ni jek slide nye.. pehtu kalo Izz naik leh tunggang langgang slide tu.. yang ko beli ni.. aku rasa tripple better lahhh...

nome berkata...

wana: ada ek? aku x pasan la kat toy r us tuh...mgkn kat belah subang parade or one utama kot...kat klcc nih, tkde lgsg...sbb kecik sgt kedainyer...

sok kalau ko dah dpt beli umah tuh, haruslah ko pun beli gak tuk izz...sonok weeiii..coz tmpt lapang...