Isnin, 22 Mac 2010

Award Dari Chekuna dan Suhida


Syarat-syarat seperti di bawah:

1. Thank & link the person that gave you the award.
thanks kak na bg award ni kat mie..really appreciate la..x sangka pulak dpt award..oohhh lihatla donia

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recentlydiscovered and think are fantastic.
-ryn-
-aieza-
-bed-
-lea-
-imah-
-alyyani-
-jue-
-ainey-
-mel-
cukuplah tu kot...ekeke...


3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award
insyAllah derang tahu kot aku bg belog nih...jap2 lg aku igtkan derang yer..

4. State 7 things about yourself.
-sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan nama Aleesya Azzalea
-bekerja sbg project secretary di oil & gas company
-suka make up
-suka sopping
-penggemar beg tangan dan kasut
-suka mkn megi kari
-suka merempit x kira moto or kereta...ekekee...

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

beb, suka makan maggie kari? sama ok! kadang tu bole jadi addict. ish2, tak bape elok kan? tp tu la aku. uhuh... tq, aku amik ek!

nome berkata...

aku mmg penggemar mkn megi kari beb...lagi2 kalau masuk telur sejibik sambil dimkn dgn cili api potong2....mmg heaven kalau mkn...laju jerk abis...dpt mkn tu pun dah kira nikmat dah...

sile2 amik award yer...jgn malu2...ekeke...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

apsal nama aku takder?
nangis


muahahahha

LeaKhalid berkata...

thanks kak mie..appeciate sgt2

nome berkata...

tinie: lahai...jgnlah cedey..aku bagi award beautiful ni kat ko sekali..sile amik dan tempekkan kat belog ko yer...so sori

nome berkata...

lea: welkam2..sile amik dan tempekkan kat belog lea yer

CRAZYBEAUTIFUL88 berkata...

samelah akak pun suka makan maggi

nome berkata...

crazybeautiful88: x sangkanyer ada akak yg sudi letak komen kat belog mie..sudi2lah menziarah selalu yer...i dah follow u dah!

i love megi too! dari zaman kecik2 lagi...