Jumaat, 26 Mac 2010

Xtvt aku wiken lepas

Hari Sabtu

selepas aku seronok kuar berjimba ngan ryn dan aieza ari jumaat lepas, ari sabtunyer pulak..aku berfamily day bersama en somi, aleesya dan bibik ke mines wonderland...mulanyer hanya nak gi lunch kat situ..tp alang2 dah dtg sane, singgah la jap main bowling segame dua...kahhhhhhhhh...dah lama giler x main bowling..kuar segala urat kat tgn aku pegang bola bowling...kekok jugak rasanyer sampai aku loper size kasut bowling..kahhhhhh...

kebetulan pulak aritu ramai tol manusia kat bowling..coz ada company buat pertandingan bowling utk staff2nyer...tp dapat gak kami selit2 main kat situ...tgu 10 minit jer...lega!!!

alhamdulillah..skill bowling x bape nak ilang...dpt gak kalahkan en somi aritu...soker tol aku!!!

somiku yg gigih key in nama...dia letak namanyer "uda" dan aku "dara"...dulu masa mula2 bercinta, kami berlakon dlm teater uda dara...tentu korang igtkan, aku penah citer dulu....


balingan yg pertama...


turn aku pulak...kekek2 aku ketawa kat situ...ate dah lama x berbowling...


leesya yg sgt sonok nampak byk bola bowling...dia kan suka bola...


sile baling yer


bleh la main baling2..dptlah spare...strike x bape nak jadik...eekeke...


kalau dulu time bujang, main sampai ratus2 point..now, x sampai 100 pun..kahhhhhhhhhhh...aku dpt 95...en somi dpt 73..bleh arrrr...

Hari Ahad

hari ahad pulak, aku temankan mak, adik dan bakal adik ipar aku bersopping brg2 kawen kat nilai 3...dah lain tol ghupe nilai 3 skrg...makin cantek dan byk kedai berbanding dulu...sgt maju...

last aku sopping kat nilai, masa awal tahun 2006...but now, byk tol dah berubah..siap ada ATM machine lagik...dulu mana ada, kena kuar duit awal2...kalau x cukup duit, masak lah nak ke pekan jauh nun....kahhhhhhhhhhhhhhh...

kebetulan pulak masa aku sopping beli gift tuk vip, aku terserempak ngan pelakon dan penyanyi comel lote...Elyana dan tunangnyer...derang pun sibuk memilih gift kat situ...siap tegur aku yer...sbb aku pulun dok bersila pilih mug kat situ..dia nak tau aku beli mug tu utk apa...pada aku, dia ok gak...x sombong...tunang dia pun ok...so selamat la korang kawen yer...


adik aku ngan tunangnyer


deco dlm KK Home Deco...more to english style


selamat la dtg yer


hantaran yg menarek...kaler mmg terang benderang....


hambik! penoh keta...tu baru sket, lom lagi tgk dlm bonet...ekeke...yg penting part gift udah settle...lega den!


mak aku yg kepenatan...cian mak! dari pagi sampai ke petang kita bersopping yer...


tunang adik aku yg malu2 meow...aku panggil dia, tp dia malu nak pandang...cait!!!


adik aku yg kononyer seyes driving...ryn..masihkah ko hengat keta adikku ini???? kahhhhhhhhhhhh


last sekali, of kos la aku...ekeke...so selamat bercuti wiken nih...esok aku ada family day ke sunway lagoon...company asben aku wat family day ke sane...

12 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

bestnya family day kat sunway
mesti leesha sonottt

Jue @ atanayuiman berkata...

mak aik..!!! dah practice nampaknya.. semangat berkobar2 nieehh!!!

Tanpa Nama berkata...

FULAWEIIIII ..

org tu dh practis ler... weh ko tu dh g the mines , x reti2 nk roger2 haku ler.. leh gak ler sedas 2 membowling...

heheh mmg ler Nilai sgt2 le dh berubah ... ko g KK yek , aku x smpat singah pun ... bnyk lg tmpt yg aku x smpat nk g ... 1 hari x cukup round2 situ

nome berkata...

tinie: tu arrr....DIGI wat family day pulak...masalahnyer skrg ni musim panas...mmg membahang la kalau berendam dalam pool....pegi itam balik pun itam...kahhhhhhhhhhhhhhhh

nome berkata...

jue: praktis apa tu? kahhhhhhhhhhh...motip?

nome berkata...

zura: halamak weiii...aku bukannyer x mo roger ko...last minute plan la...cadang pun singgah nak mkn lunch...last2 terjebak main bowling...

tol la ckp ko...mmg nilai now dah byk giler kedai open...mcm2 lak tu..kalah KL....

mamashasha berkata...

hoho ade yg dh start training la......chaiyok!!!!

kah n3 mcm2 citer ni.....sume ado.....
gambo last sekali paling meletop!!!!

shah-ila-ain berkata...

wahhh..manyak menyoping..ujong minggu yg fulltime...nak p sunway kee..huhuii sonottt lah lesya t erkk men airr...

Ryn berkata...

vavavavavava....
tkleh jdi nih...
dah practice tanpa aku tuh...
marah nih...

bibik ko tak main ke mie? hahahaha..

nome berkata...

bed: sekali sekala boh sumer citer dlm satu entry...jenoh la ko membaca bed...ekeke...

gambo aku hat last tu, muka dah penat...jalan sehari suntuk kat nilai...

nome berkata...

mel: nnt aku hapdet psl sunway lagoon tu yer..loper cable la..mmg fanas terik la...golap gelita kulit aku daaaa....

nome berkata...

ryn: ekeke...saje je praktis senyap2...malu arr kalau x pandai sok...