Isnin, 22 Mac 2010

Dah siap buat TAG dari Lea...lega!!!

1. Adakah anda rasa HOT??
aku x bape hot la kalau nak dibandingkan ngan ct nurhaliza dan jennifer lopez...biarlah hot pada mata somiku ajer...ekeke...

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.
-done-

3. Cerita pasal gambar.

of kos la picture anakku aleesya sbg pengubat rindu di tempat keje...lepas segala tensen kalau menatap gambo anak terchenta

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
last week aku sempat la mkn sekeping dua kat modestos...rasa so-so jer...

5. Lagu terakhir anda dengar?
papa roach - last resort

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
fening dok formatkan document dari client...so iklan jap wat keje tag nih...

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
ada org panggil aku zura, zue, zul pun ada gak tau sbb kecik2 dulu tomboy, along, kakak, mie, mimie, norm, nome..byk gilos nama panggilan

8. Tag lagi 8 orang.
-ryn-
-aieza-
-bed-
-jue-
-alya-
-imah-
-tinie-
-chekuna-

9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
of kos la my best pren yg mula ku kenal di alam siber dlm forum m.com...dan mama kepada anak teruna adam rifqi..sgt kreatip orgnyer dan suka berbisness...dia ni sgt baek hati dan caring orgnyer...hope our frenship last forever!

10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
mummy comel kepada dua org anak dara nia dan adel...dia ni easy going...sgt peramah dan aku soker perangai dia yg rilek dan cool...thumbz up kat ko alya!

11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
x bape nak paham soklan ni sbnrnyer...tp ikut kefahaman aku..bed mempunyai hubungan sbg isteri yg sah kepada en somi yg terchenta...dan dia juga ada hubungan aku sbg sedara sesama Islam...kan bed kan??? ekeke...dia ni cool gak orgnyer..soker ngan cara pemikiran dia...

12. Bagaimana pula dengan no. 4?
jue mempunyai seorg anak teruna comel nama iman..suka berbisness di alam maya...

13. Pesanan kepada orang no. 6.
bersabar menempuhi segala dugaan yg mendatang..dan harapan aku pada imah semoga dia dan suami akan berkekalan bahagia hingga ke ujung nyawa dan semoga kebahagiaan mereka ditambah dgn anak2 yg comel dan soleh
14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
cinta kepada suami menjanjikan syurga..cinta kepada Allah membawa kebahagiaan dunia dan akhirat

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
kedua2 mereka yg aku kenal..chekuna dan tinie berkenalan dalam forum m.com...kedua2 sudah menjadi ibu...

16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
-lea mempunyai 2 anak lelaki yg comel2
-bekerja sbg setiausaha kat negeri sembilan
-berusaha untuk menguruskan badan..ekeke...sama arr kita
-suka sgt dgn huruf K sbb nama2 dlm family start dari huruf K
-ada bisness dlm alam maya
17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
kedua2 binatang ni berdarah panas - mamalia

18. Perasaan anda wat tag ni?
lega bile dpt siap tag yg diberi

19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
saya tidak mengenali org yg bernama razman..jadi saya tidak pasti dia ada penyakit sengal ke tidak..
20 - a) GAY or b) LESS?
x nak kedua2nyer...bisa runtuh hati ini...ekeke...

8 ulasan:

mamashasha berkata...

Beb harusla boh gambo anak terchenta kan..
Kahh sempat ko iklan eh...aku pun gitu
Gak me kita kan sedara..aku suka cara ko jugak
Cool,easy going and hope our kawankapal
Last 4 evahhh

Ko tag aku eh?tq yea..aku pun dpt dr lea.

Mrs. Simplicity berkata...

aku rasa kita semua ni easy going & cool gitu. that y la kita sherashi bersama (sebut versi ajai) hahah..

weh, lagu papa roach. ko tulis tuh tetiba aku mcm nak dgr lak. rock la kamu!

nome berkata...

bed: ha ah loper pulak ko dah dpt tag ni dari lea..ekeke...juz abaikan je bed kalau ko dah wat...

aku harap persahabatan kita akan terus berkekalan hingga ujung nyawa...im proud to be ur fren bed!

nome berkata...

alya: mmg tol alya..kita sherasi bersama sbb kita ni sgtlah easy going..open minded...and very cool gitu!

hope our frenship will last 4eva!

AieZa berkata...

xde komentar pasal aku pun??? kahhhhhhhhhh...

nome berkata...

kahhhhhhh...sbb ko no 2...xde lak question diajukan utk no 2...

tp aku nak gak gitau sumer org...one of my best fren yg very close ngan aku..ialah kamoooo aieza...im hepi and proud to be ur fren! ko pun jenis cool, easy going and suka tolong selesaikan masalah kwn...hope our frenship last 4 eva!!!

LeaKhalid berkata...

trimas tuh kakak ku nomie

kerana kesudian nye membuat tugasan ku ini tatkala dirinya sibuk

hehehehe

(bagus tak bahasaku?hehehe)

nome berkata...

lea: trimas tu apa ek? akak x bape paham la...adik badik terima kasih ker? ekeke....