Isnin, 29 Mac 2010

Awards dari Alyyani @ Alya

aku kutip ye alya award2 yg ko bagi kat aku nih...cantek2 la awardnyer...dgn rasa bangganyer aku tempek kat belog aku....

sblm tu aku perkenalkan dulu alya ni adalah hot mama kepada dua org puteri yg sgt2 chomel cam mamanyer iaitu rania dan adel...alya ni aku kenal dlm dunia blogger dan m.com...very peramah dan aku sgt soker perwatakan dia yg slumber, cool, easy going, relax, frenly, peramah dan byk lagi la...


1. bagi ucapan terima kasih kepada siapa yang bagi award ni dan postkan award ni dalam blog masing- masing
tak terucap ngan kata2...vavavava....

2. listkan tarikh lahir anak yang 1st dan seterusnya, letak sekali nama anak yang ke-2, 3, 4... dan seterusnya (kalau ada lagi, sila berbuat demikian ya..!!)


Nama : Aleesya Azzalea
D.O.B : 25th July 2008 @ 3.08pm

3. Sesiapa yang pregnant, boleh letak gambar pregnant ye..
-NIL-

4. Sila serahkan award kepada sesiapa yang anda rasakan hot mama
  • aieza - mummy hana
  • ryn - mama adam
  • lea - mama khalif dan kipi
  • bed - mama shasha
  • sue - mak razi dan izzat
  • chekuna - ibu luqman
  • tinie - ibu fatin
  • mel - ibu ain
AWARD KEDUA DARI ALYA

kat bawah ni pulak award kedua dari alya...soker tol aku dpt award byk2 nih..thanks beb!

2 ulasan:

mamashasha berkata...

Tq me kerana merasakn aku layak..tq again.
Aku pun dpt dr alya..

nome berkata...

bed: sememangnyer ko layak my pren bed...