Selasa, 8 September 2009

Tudung Lagik

skrg ni aku giler nak beli tudung ala2 ct tuk omak den...dah lama mak mengidam nak pakai tudung ala2 ct tuh...jd bler kak ai jelitas ada tayangkan dlm kedai dia, haruslah aku rembat kan..puaslah mak aku berfesyen di pagi raya sok..soker aku...

pastu aku tersesat ke belog kak nur nih..ternampak gak tudung ala2 ct nih..aku berkenan..aku rembat lg...rembat punyer rembat...mak aku dah ada 8 elai dah...so leh aku tumpukan beli menda lain plak...

poneng dah pala hotak aku nih...hope dato dpt bg duit raya kat aku copat2..kahhhhhhhh.."bleh kan tok???" pk mana nak bayar duit kueh raya lg, persiapan baju raya tuk family aku termasuk mak dan apak...nak servis keta lg...nak beli itu dan ini...mcm2 lah....
yahooo...udah sampai tudung kak ai...

tu dia!

sabar je kak ai...cekci ke aku nih...kahhhhhhh..tembun lg adalahhh....

nilah tudung yg aku rembat dari kedai kak ai..kaler sweet jer...

ni lak bungkusan tudung dari kedai kak nur

tu dia!

namaku di plastik...

aku rembat kaler maroon ngan cokelat..aku dah request nak itam ngan putih pasnih..tudung ni satu set ngan anak tudung dan selendang ct tuh....very glam..

3 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

setuju dgn kak ai. nome cekci! hehehe.. aritu gi ariani konon nak beli tudung tp rege tudung pun da sama dgn rege baju. terus la aku tgk je. cam tak bebaloi je nak abis rm100 semata tuk 1 tudung. ish..

Ryn berkata...

hahahaha...nome cekci eh...seksi ko dimata mereka...

byk wooo rembat tudung...aku pn berkenan ngn tudung ct tuh...tp belom berpeluang lagi nak beli...

bak kata ko laa, tunggu duit raya dari kompeni...heheheh..

nome berkata...

alya: giler punyer mahal...selai dah 100 hengget..lawo sgt ker..ada buh berlian 34karat kot..tu yg mahal tahap cipan..bazirlah kalau beli selai 100 hengget..mmg x berbaloi..

ryn: aku udah dibgtau dato nak sedekahkan duit raya selasa dpn..lega aku..dptlah aku berpoya2 raya nnt...ekeke...

ko pun kenan tudung ala2 ct ni ek...jd apa kata ko dah ber uwang sok, ko gi terjah beli sekali..cantek beb...