Rabu, 16 September 2009

Kesinambungan gambar bukak posa

td ada lak sorang budak opis ni lewat antar gambar exotic aku masa bukak posa mgu lepas kat impiana...so ni la kesinambungan gambar2 bukak posa tuh...
kat dpn hall..posing cam dak sekolah jerk..
sang kancil yg diapit ngan sang gajah dan sang rimau..tongengan maut dariku..kahhhhhh
cam mak ngan anak..menci tol amik gambar ngan org selim river nih...
ni bukan james bond yer...tp CIK TEMBUN dan SANG RIMAU...AUMMMM!!!
dak halim (baju putih) cam kena rogol ngan aku jerk..kahhhhhhh..ko relakan ker lim!

6 ulasan:

shah-ila-ain berkata...

wakaka...tak tahan dgn statmen tonggengan maut dr ko nomie...

Ryn berkata...

gambo xtreme namanya nih...wakakakakakaka...

nome berkata...

kahhhhhhhh...dekah2 ko yer mel gelakkan aku...

xtreme pun xtreme la ryn..janji rock...kahhhhhhhhhhhh

Mrs. Simplicity berkata...

ko ni mmg kelakar la me. gila2 ko siap dgn ofismate ko pun gila2 gak ek. heheh.. tp bestla, sume sporting!..

Jue @ atanayuiman berkata...

amboi... bukan maik tonggek lagi ekk..?? hehe

nome berkata...

alya: tu la alya..meh kenal aku dulu..sure ko dekah2 gelak nnt..aku mmg soker bab2 giler nih..sbb kapla aku dah masuk hangin

jue: apa lagi jue...tonggek selagi bleh...